Antrekk – 01.01.13

I dag blir det et langt bildedryss med antrekksbilder på dere! Jonas har vært verdens beste fotograf i dag. “Bøy hode litt til siden, se opp, nei ikke så mye, lukk øynene”.. Haha! Og det beste er at han hjelper meg bare for å gjøre meg glad. Som jeg elsker den gutten! Alle skulle hatt en som han.

Håper dere har hatt en fin og avslappende start på det nye året. Jonas og jeg har brukt formiddagen på å slappe helt av forann tven. NÅ derimot.. Skal leiligheten ryddes og vaskes! All julepynt skal pakkes bort og juletreet skal ut av hus. Må si jeg faktisk gleder meg til det blir litt bedre plass i den lille stuen vår.


Aldo sko, New Yorker bukse, Bikbok jakke, Belter fra Gina Tricot

Jammen ikke dumt å pynte opp en litt kjedelig jakke med et stilig belte!

49 kommentarer

Siste innlegg