Antrekk – 12.12.12

Årh, er det ikke typisk meg.. Det ble ingen skitur på oss i dag! Jeg kunne nemlig ikke finne skiene mine. Vi kjørte helt ut til Andøya for å hente skiene, men der lå de jo jammen ikke. Jeg aner ikke hvor jeg kan ha tustet dem bort denne gang, men jeg behøver vel nye uansett tenker jeg. Åh, men jeg som hadde gledet meg halvt ihjel til å dra Jason med på skitur. Han hadde virkelig elsket det!

Jaja, en god og lang tur ble det på han likevel. Så fort jeg fikk skiftet til noe mer turvennlig. Nå skal >Cathrine< og jeg dra på cafè bare for noe varmt å drikke før vi drar til hjemmesalongen hennes og ordner brynene mine. Igjen! Hihi, jeg er prøvedukken hennes og får aldri nok av å bli dullet med! Ingenting er bedre enn det på kalde vinterdager som denne. Ville bare dele dagens med dere først!

 

 
Bershka bukser, UNIF jakke og smykke fra Nastygal, genser fra Gina Tricot, Lue fra Bikbok

Gullungen var ihvertfall storfornøyd!

34 kommentarer
    1. Like fin som alltid du, Marthe!
      Kan du legge ut en liten juleønskeliste for gutter? Eller hva vi jenter kan kjøpe til dem! Er så vanskelig det der.. Hehe 🙂

    2. Vyvy Tran: Tusen takk! Nesten alle skoene jeg bruker nå om dagen er fra Nelly. Jeg kjøpte inn en hel skogarderobe i fjor vinter og den bruker jeg enda 🙂 Disse er også fra Nelly.
      Guro: Hei Guro! Planen var å publisere et slikt innleg for år og dag siden. Huff. Men så har ikke tiden strukket helt til. Jeg håper at jeg kan få skrevet noe i kveld eller i løpet av uken slik at alle som er like trege som meg med å kjøpe gave til kjæresten, kan få noen tips i siste liten 😀
      Hanne: Tusen takk for det Hanne! Hyggelig å høre 😀
      Synne: Jeg bare mikser og trikser med det jeg har i klesskapet og handler mye billig hos de vanlige, rimelige kjedebutikkene som Vero Moda, H&M, Bikbo, Gina Tricot, Cubus osv.. Da får man jo råd til litt mer 😀

    3. Kjempefin du er!
      På første bildet så så du ut som du holdt på å spise halen til Jason! hahaha. Fikk meg en god latter 🙂 søt hund da!

    4. Skal du feire jul hjemme? Og skal Jason være med? 🙂
      Har du hatt noen perioder der du bare spiste sunt og trente masse, siden du har så fantastisk fin kropp?

    5. Digger deg! Du er så flink og blogge. Du virker også som en ekte jente. Du fortjener virkelig å være på topplisten. U go girl!! Et bra forbilde er du og <3

    6. andøya jo, der jeg bor! hadde vært gøy å truffet deg på veien hjem, haha 🙂 du ser helt fantastisk ut as always, også kledde du lue kjempebra! det må du gå med oftere, fine deg 🙂

    7. Kjære søte deg!! Du må kle på deg<3 j fryser bare av å se på deg:( vet du hvor kaldt d e? Hvrfr fryser du ikke? Har du på sånn superulluntertøy elr no? Fy flata! Men du e altfor nydelig da:) bare få på deg en ordentlig varm jakke!!

    8. Det er virkelig ALDRI en skuffelse å gå innom bloggen din, Marthe! Du er så utrolig flink til å oppdatere og dele flotte innlegg, føler du faktisk gjør en god jobb for pengene. For det er jo faktisk en jobb – noe det ser ut som at ikke alle toppbloggerne tenker på….Men virkelig, jeg har på en måte alltid klikket meg innom, og du har vært “en av de bloggene jeg leser”, men nå er du ikke annet enn favoritten. Jeg håper at du når høyere opp, fordi er det en som fortjener 1. plassen, er det faktisk nettopp deg!

    9. Hei 🙂 virkelig elsker bloggen din Marthe og leser den hver dag 😉 men jeg bare lurte på om du hadde noen tips til nettsider man kan kjøpe sko på, har allerede sjekket ut nelly, asos osv og finner ikke noen som passer til nyttårsballkjolen min 🙁 begynner virkelig å bli litt stressa ettersom det ikke er mange ukene til.. så jeg lurte på om du hadde noen tips? helst med masse glitter/paljetter 😉 <3

    10. Gikk du virkelig på langtur i de skoa der? Hjelpes! Jeg vil si jeg er ganske dreven på å gå i høye hæler, men hadde jeg tatt på meg slike sko på en langtur hadde jeg nok sett ut som en 5 åring som prøver mammas høyehæler for første gang :p

    11. Seriøst? Gikk du på tur i det der? Se typen din som har ikledd passende turklær med joggesko og her kommer du med pynteklær og høye hæler. Bra du viser oss at vi ALLTID er nødt til å kle oss i den siste mote uansett hvilke forhold.

    12. Hvor er det Andøya ligger??
      (Det er vel ikke tilfeldig viss en øy i nord Norge??de nordligste punktene på øya er Andenes og Bleik??)
      Det virker kanskje litt rart med en sånn tilfeldig kommentar ,men har lest bloggen veldig lenge og bare digger den, men av en eller annen grunn ikke tatt meg tid til å kommentere noe.Men når jeg så navnet “Andøya” måtte jeg kjekke!!
      Du har en super duper bra blogg som passer helt supert for meg!:)
      Du har bare helt råe antrekk som man bare ser at du stråler ut av:)
      (Håper du tar litt av din “dyrebare” tid til å svare meg!)
      Stå på, man kan alltid gjøre ting bedre!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg