Christmas is in the building!

Goood morgen. Nå er det jul i stågå! Ikke så mye som jeg skulle ønsket, men nå føler jeg ikke at jeg kan bruke mer penger på julepynt. Jeg har både fått av familien, og brukt alt for mye av egen lomme, men likevel har vi ikke klart å dekke leiligheten fullstendig i jul. Julepynt må tydeligvis spares opp med årene! Treet vårt står forresten enda. Det har kanskje sett bedre dager, men jeg synes det er sjarmerende jeg!

Ja så har vi fått ved! Peis eier vi ikke, men ved må vi ha bare for stemningens skyld. Haha, er ikke det normalt? Nå har Jason og jeg sett på hundehviskeren og åpnet hundesjokoladekalenderen hans! Ville bare innom og ønske dere en fin morgen, og vise dere litt av julen som er dukket opp i leiligheten vår.



 



Noen av dere som har pyntet massivt til jul?

33 kommentarer
    1. Ja, jeg har prøvd så godt jeg kan!:)
      Enda mangler juletreet, men det kommer forhåpentligvis denne uken, om ikke tidlig neste:)
      Utrolig fint julehjem dere har!! Vakkert:)

    2. Så utrolig koselig! 🙂 her er det nesten fylt opp med jul i en knøttliten studentleilighet. Kan du skrive hvilke butikker du har handlet mest julepynt på? Lurer spesielt på kulene, lysestakene og pynten du har på fatet..

    3. Så masse fin pynt! Jeg har pyntet litt til jul her, men ikke på langt nær så mye som jeg ville i utgangspunktet. Nå skal det sies at vi reiser herfra på fredag og ikke kommer tilbake før 13.januar, så poenget med massevis av julepynt er kanskje borte 🙂 hehe

    4. Hihi, du er så corny, på en god måte 😀 Utrolig skjønn jente:) Liker at du liker julen like mye som meg:D

    5. så utrolig koselig det så ut! så gøy å se at du er så glad for å pynte til jul og hvor fint det er blitt 🙂 jul er den koseligste tiden i året uten tvil!!

    6. Så kosli! Eg og samboaren har bærre 2 porseleensmuse som sett på kjøkkene samt en lysaness isbjørn i vindue. Så jo masse meire.. juleakti ut hos dåkker men vi har ikke så go økonomi førr tia så må spare tell julegavan heller. 😉
      Eg har en giveaway på blåggen min førræsten.

    7. Sara: Jeey! Da skal jeg sjekke mail 😀
      datahjarte: Tusen takk! Litt må man jo ha 😀 Ellers blir det ingen julestemning. Hihi 😀
      Kristin: Da ville jeg prioritert julegaver jeg også! 🙂 Det er mye mer morro å bruke litt mye penger på gaver enn på pynt som skal bort om bare et par uker igjen! 🙂
      Ina: Haha, takk for det Ina! 😀
      Guro: Alt det du nevnte der kjøpte jeg på en julemesse på Tømmerstø! Vi er så heldige å bo rett ved en gård hvor de har både julemarked og sommermarked hvert år 😀 Men kulene er i merket SIA og det vet jeg er kjent og selges flere steder. Hvor vet jeg ikke helt, men kanskje Living, eller Bohus typisk? Den andre lysestaken i hjerte er fra Åhlens 🙂 Vi fikk den av svigermor 😀
      Kine berntsen: Tuusen takk for det Kine 😀 Litt koselig har vi jo fått det. <3
      Elise Malde: Den fikk vi også av Svigermor så det vet jeg faktisk ikke! Men jeg har sett av plantasjen har veldig mange søte nisser i alle størrelser og varianter hos plantasjen 🙂
      Tusen takk alle sammen! Morro med litt jul i hus 😀

    8. Har selv altfor lite julepynt…har ikke hatt eget hus lenge nok tydeligvis. Så jeg kjøper og jeg kjøper og jeg kjøper enda mer, blir liksom aldri ferdig. I tillegg hadde julegardinene min forsvunnet i år, enda ikke får kjøpt nye. Elsker å pynte huset til jul <3 Blir så vakkert. Synes bildene dine var kjempefine 🙂

    9. ÅÅH, Hvor er den HIS – HERS knaggen fra? Skulle sårt hatt en sånn en, håndklene her går alltid i surr! 😛

    10. Ved uten peis faktisk. Hihi! 🙂 Ingen kan si at du ikke slår på stortromma denne julen i allefall! 🙂 Det er kjempekoselig hjemme til dere. Nydelige julebilder 🙂

    11. Har aldri kommentert noen av innleggene dine, men har fulgt bloggen din i nesten 1 år nå 🙂 Må bare si at du har en helt fantastisk vakker stil, elsker virkelig det dere har gjort med leiligheten deres og hvordan du har pyntet den til jul 😀
      Hadde jeg vært halvparten så flink til interiør som deg, så hadde jeg hatt det fornøyd med hvordan jeg har det hjemme også 😀
      Gleder meg alltid til nye innlegg med innkjøp til hjemmet deres 🙂 Du får ha en god jul og et strålende nytt år!

    12. Susanne: Å nei så hyggelig! Tusen takk for en kjempeflott kommentar Susanne. En gang må bli den første, men jeg håper inderlig at du vil legge igjen noen flere av disse. Det er så hyggelig å lese 🙂 Mer interiør innlegg skal noteres ned 😀 GOOOD jul og godt nyttår til deg også! <3
      Marthe: Den kjøpte jeg på Ellos! Den fås kjøpt på nett. Tror det er http://www.ellos.no eller http://www.ellos.com 🙂

    13. Heihei 🙂
      Hvor har du kjøpt de høye lysestakene til kubbelys?
      Og julekulen med huset inni hvor det står Merry Christmas? 🙂
      Og evnt når? =) Veldig fine =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg