I gang med årets kalender!

Da var jeg i gang med årets hjemmelagde kalender! Et kjempeflott julegavetips. Bestemor har fått en hjemmelaget kalender av meg helt siden år 2000. I år blir ingen unntak! Jeg gikk til innkjøp av selve kalenderen forrige uke og nå venter jeg bare på de siste bildene. Har dere planer om å lage noe lignende selv, så anbefaler jeg å begynne så fort som mulig. Dette tar nemlig mye lengre tid enn man skulle tro. -Men fy søren så koselig det er å dille med nå som det er blitt så kaldt og mørkt utendørs.

Liten sniktitt på fjordårets kalender..

  
 

Inni en av månedene lagde jeg et lite skrytealbum med masse bilder av meg i, og under bursdagsmånedene til bestemor og bestefar, plasserte jeg en liten konvoulutt hvor det befant seg noen flakslodd. I år må jeg finne på noe nytt! Jeg kan selvfølgelig vise dere det ferdige resultatet etter jul.

Alt av scrapbook-dilldall handler jeg på Panduro!
Selve kalenderen fant jeg på Elite Foto.

34 kommentarer
    1. Min mormor har fått hjemmelagd kalender av meg i julegave så lenge jeg kan huske, men det har vært opphold med dette noen år nå.
      Så i år tenkte jeg at hun skulle få en, og jeg er ferdig!:)
      Utrolig koselig å holde på med slikt!
      Lykke til:)

    2. Jeg har gjort det samme til bestefar i år, men jeg var litt lat så jeg bestilte via fotoknudsen, hehe. Så den blir jo ikke like hjemmelaget eller personlig, men den er fylt med bilder av barn og barnebarna så tror nok han blir fornøyd – kanskje mer fornøyd enn om jeg hadde funnet frem mine kreative evner, for da tror jeg ikke kalenderen hadde blitt særlig fin, haha
      Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Og er så glad for at du blogger så mye om jul – godt å se det er fler enn meg som så smått har begynt med julepynt, julesanger, julebakst og alt annet som hører med 😉

    3. Så koslig!
      Hvor har du kjøpt den helt vanlige kalenderen til å lime bildene på? Finner ingen og har veldig lyst til å lage en!
      Vær så snill og svar! Trenger litt hjelp nå 🙂

    4. Så koselig å få noe sånt! Min farmor får selv slike kalendere av noen av barnebarna sine!
      Så flink og kreativ du er!!

    5. Thea: Den kjøpte jeg på Elite Foto 🙂 De hadde to størrelser. Denne store til 99 og en mindre variant til 79 🙂
      Linn: Å, bestefaren din kommer til å bli kjempeglad 🙂 Det er jo helt genialt å gjøre det på nettet også, om man har lite tid foreksempel 🙂 Jeg har sett mange slike kalendere selv og de blir flotte de også! 🙂
      Kine berntsen: Å <3 Da blir hun sikkert ekstra glad ettersom hun ikke har fått det på noen år 🙂 Tusen takk Kine. Det er så hyggelig å holde på med. Det gir jo en kjempejulestemning dette også!
      Emma: Det var hyggelig å høre Emma. Det er jo det jeg ønsker med denne bloggen 😀
      Tusen takk for tilbakemeldingene deres! Så morro å høre at det faktisk er en del som lager slike hjemmelagde kalendere enten det er fra hånd eller på data. Resultatet blir som regel kjempebra uansett hva man velger å gjøre. En mer personlig gave får man jo ikke! 🙂

    6. så sykt god ide, har tenkt på å lage sånn lenge for det er utrolig koselig 🙂 du gir meg alltid så mange gode ideer du, hihi! dette er faktisk en utrolig fin gave å gi også, tror nesten jeg må lage en sånnen til bestemor 🙂

    7. Åå, så utrolig fint og koselig! Du er så flink til å lage ting og tang! Du er en inspirasjon Marthe! 😀
      Du blogger ikke bare om mote å det digger jeg! Du har en sykt fin blogg!
      Elsker virkelig bloggen din! 🙂

    8. Marte S: Å <3 Takk Marte 🙂
      Martero: Ja det er så koselig å dille med 🙂 Skoene er fra Zara. Hyggelig at du likte dem 🙂
      Fotoblogg av Malin: Tusen tusen takk Malin. <3 Kjempehyggelig å høre!

    9. Hei Marthe! vil bare si at du har en fantastisk blogg, du er en inspirasjon og et utrolig forbilde for jenter<3 Jeg lurte på hvordan du får bildene dine fra kamera til bildeformat? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg