Litt interiørnytt!


 

Jeg fikk med meg hjem en gigantisk pakke fra www.thelmat.no da jeg var på posten i dag. Vi har fått litt nytt interiør til leiligheten! HURRA. Hjertetavlen på bildet over her passet ypperlig nå som det er jul. Den er perfekt til å henge julekort på, men ettersom Jonas og jeg antagelig ikke kommer til å få så mange julekort, vil jeg bruke den til noe annet. Hva skal dere få se når jeg har kjøpt inn det jeg trenger!


This and that boks til 49kr HER


Serviettringer nå på tilbud til 19 kroner HER. Kjempefint julegavetips!


Hertetavle til 199kr HER


Miniskilt 10 x 22cm, 119kr HER

Alt her passer jo kjempefint som julegaver enten til venninner, mor eller bestemor!

                Mine varer er sponset

27 kommentarer
    1. Såå fine ting! Gleder meg til det kommer flere julegavetips <3
      Er såå gøy når du komentrerer tilbake, det er ikke mange som gjør.. også er det mye gøyere å komentere når man vet at man får svar 🙂

    2. Heia søte marthe 🙂 Flotte ting du har fått i hus, synes du har like god stil i leiligheten din som klesstilen din! Skulle egentlig bare komme med et forslag til deg. For en stund siden så jeg at du hadde kjøpt deg skriver, og da kan jeg anbefale deg å kjøpe blekk på ineternett. Det er halve prisen av hva det koster i butikken og der er det så dyrt at man nesten kan kjøpe en ny skriver for pengene man bruker på blekk. haha :p Men kan godt linke deg siden der jeg kjøper nytt blekk når jeg er tom? Bruker min til å skrive ut bilder til scrapping bøkerne mine 🙂 Elsker å scrappe og det er en flott måte å bevare minnene fra ulike opplevelser med både venner, familie og kjæresten 😀
      Og til slutt.. Jeg må bare si at jeg beundrer deg sånn for at du er så flink å blogge, du tar bloggjobben og leserne dine seriøse når du viser hvor mye du legger i bloggen ved å publisere flere innlegg om dagen. 🙂 Du skulle vært mye høyere opp på blogglista i forhold til dem som er der og blogger 1 gang i uken. (Ikke frekt ment mot dem), men om man skal ligge så høyt oppe og tjene penger osv, så burde man ihvertfall gjøre minst like god innsats som deg 🙂
      Selv gikk bloggen min opp til 500 lesere pr dag etter bare 2uker som blogger og jeg får allerede meldinger om at jeg må blogge mer osv. Så har allerede fått kjent litt på presset, og har enda større forståelse nå enn før ang hvor mye som skreves fra leserene. Synes du er fantastisk flink og en ekte inspirasjon 🙂 Keep up the good work fina <3

    3. Hei, Martheborge! Elsker bloggen din!
      Jeg har et lite spørsmål å komme med: kunne du tenke meg å forklare hvilke instillinger du bruker med kameraet ditt, i manuell? Hadde blitt såå glad! 😀
      //FASI LESER

    4. FAST LESER: Hei! SÅ hyggelig å høre 😀 Det kan jeg forklare vet du. Først og fremst så setter jeg kamera på M og det har du fått med deg alt 😀 Så setter jeg iso på 100, F på det laveste som er mulig og lukkertiden på alt fra 100 til 4000. Hvis jeg skal ta antrekksbilder ute i godt lys så setter jeg lukkertiden på 4000 og hvis jeg tar bilder inne som disse så har jeg den gjerne på 100 🙂 Tar jeg antrekksbilder litt sent på dagen når solen allerede har begynt å gå ned så tar jeg lukkertiden på rundt 1000. Det du gjør er bare å prøve deg litt frem. Iso og F tar du på det jeg skrev og lukkertiden prøver du deg frem med. Ta noen bilder med lukkertiden på 1000, blir bildene for mørke eller for lyse så prøver du deg frem med å skru litt opp eller litt ned 🙂 Så finner du de perfekte innstillingene til slutt. Forsto du dette?
      Camilla: Hei Camilla! Så morro at du har begynt å prøve deg som blogger selv. Det er vanvittig morro når leserne dukker opp og du får så fine tilbakemeldinger. Da er det verdt alt arbeid 😀 Tusen tusen takk for en kjempefin kommentar. Her var det mye hyggelig å ta inn 🙂 Satte stor pris på tips angående blekk! Jeg har skjønt at dette er ganske dyrt i butikkene og det finnes vel ikke så mye som er kjipere å bruke penger på enn blekk? Tusen takk skal du ha! Jeg blir kjempeglad for en link til denne nettsiden 🙂 Masse lykke til på bloggfronten. Håper du kan få litt tips og ideer til hva du kan skrive om her. Kanskje du har delt noen gode scrapbook tips på bloggen din? Der kunne ihvertfall jeg trenge litt inspirasjon om dagen 😀
      Marie: Vero Moda, H&m, Bikbok, Gina Tricot, Nelly, Bianco, Dna 😀 Hehehe!
      Tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen! 🙂

    5. du finner alltid så utrolig masse fine ting som blir til favoritter for meg! jeg kan gjerne gå inn på h&m og leite i en time etter noe fint tøy uten å lykkes, også går jeg hjem og ser på bloggen din og ser hvor mye fint du har fått tak i, i akkurat de samme butikkene som jeg har vært i. merkelige greier det der.. men så er det godt at du viser alt du kjøper sånn at jeg vet hva jeg skal være på utkikk etter 😀

    6. Så fint! Likte spesielt godt skiltet. Kan du ikke lage et innlegg om julegave til kjærestebror? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg