Julekveld hos Borge og Norheim


Det blir en sølvjul hos oss i år. Ingen tvil om det! Om en måned skal stuen vår være dekket i sølv, hvit, glitter og hvite engler. Jeg skal til og med kjøpe nye sofaputer for å gjøre julestemningen helt maksimal. Røde lys og små søte nisser må vi riktignok også ha, men stuen skal i hovedsak være preget av fargene dere ser på bildene over. Neste år kan vi kjøre helrødt! Forandring fryder vet dere.

Jeg har tegnet julestuen vår med ferdig pyntet juletre i hodet mitt! Er jeg gal?

42 kommentarer
    1. Du er ikke gal, jeg fikk skikkelig julestemning nå vi pleier nesten alltid ha sølvjul 🙂
      hadde blitt sååååå glad hvis du hadde bare gått innom min blogg :D<3

    2. Hei! Nei, jeg mener absolutt ikke du er gærn, selv pynter vi her hjemme med lilla fra første søndag i advent, og pynter julen inn 23 desember. Vi tar inn juletreet morgenen 23 desember og pynter det kvelden!
      Gøy og se at noen har andre tradisjoner som og pynte julen inn med en gang! Du har nok kanskje rett med juletre. Det er vanligvis fritt for nåler nesten 3 januar. og vi tar som sagt inn treet 23 desember.

    3. Du er absolutt ikke gal. Jeg har også skissen i hodet, og de fleste julegavene ligger ferdig innpakket i en kurv i stua! 🙂 Føler med deg!

    4. Åh! Herlig å høre at det ikke bare er meg 😀 Hihi! Jeg har aldri vært så julegal før, men jeg tror det har med at vi bor for oss selv og kan handle inn og styre med alt som har med julepynt å gjøre alene 😀 Gleder meg så til å vise dere resultatet av julestuen vår.

    5. Nei nei, du er ikke gal Marthe 🙂 Hehe. Jeg er en veeeeldig julejente selv, planlegger flere måneder i forveien. Er som et lite barn i jula og spesielt på julaften 🙂 Er så koselig i jula, og for ikke å snakke om romjulen! Ufattelig koselig tid. Samling med familie, nære venner, gavebytting, juleprogrammer på tv, julemusikk, klementiner, gløgg, pepperkaker +++. OKEI…. Nå gleder jeg meg sånn insane MYE!! 😀
      Gleder meg til å se jule “huset” deres 😉

    6. Det trur j blir kjempe fint Marthe 🙂 Du er nok ikke gal som ser for deg stuen til jul, gjør akuratt det samme selv. Har også kjøpt nye puter til jul, eller har bestilt dem på nettet. Gleder meg kjempe masse til man kan begynne og pynte til jul. Alltid så KOSELIG! Men j lurer litt på hvor du har kjøpt innpakknings papiret? Det var veldig fint 🙂

    7. Ååh, julestemning!! Du er ikke gal i det hele tatt spør du meg 🙂 Her i huset har jeg allerede kjøpt inn masse julepynt, og har en hemmelig drøm om et juletre selv om vi skal være hjemme i Norge store deler av julen. Vi får nå se hva det blir til 😀

    8. Hei 🙂
      Kjempe fin blogg, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg mye til julen 😀
      men har et spørsmål til deg, pga. du er så flink til å kjøpe gaver, og jeg sliter virkelig med å kjøpe gaver, så da lurte jeg på om du har noen fine tips til hva man kan gi venninner og kjæreste til julegaver?
      mvh. Julie 😀

    9. Superfin pynt! det blir nok bra så flink som du er med interiør og slikt 🙂 jeg lurer på en ting, har du ingen kontakt med moren din lenger?:O synes ikke du har skrevet noe om henne etter at du og jonas fikk egen leilighet..

    10. synst det er finest med hvit og sølv jul, med litt røde detaljer innimellom 😀
      hjemme blir det nok mest rødt, sida jeg bor hjemme.. men gleder meg til å flytte ut så jeg kan styre det selv 😀

    11. karoline andersen: Ja det skal jeg gjøre! 🙂 Jeg har skrevet et tidligere også, men jeg kommer til å skrive et nytt et med litt nyere tips nå snarest 🙂

    12. Heidi: Det skal jeg gjøre! Det har jeg allerede lovet flere så et slikt innlegg er på vei 🙂

      Ellen: Nei det skal jeg ikke 🙂 Det blir et vanlig tre med sølv og hvit pynt 😀

      Therese: Nei det skal vi ikke 🙂 Vi feirer med familiene våre hver for oss <3

      K: Innpakningspapiret er faktisk fra Europris! De har noen nydelige innpakningspapir til 19 kroner 🙂

      Gleder meg SÅ til å vise dere resultatet av julestuen. Fy søren så koselig vi skal få det 😀 Og det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er blitt helt vill etter jul! Nå er det mindre enn en måned igjen til vi kan pynte dere 😀

    13. Lurer på det samme som hun over ang. moren din! du har ikke skrevet noe om henne i lang tid.. har det skjedd noe? :/

    14. det er så koselig med hvit jul!! hvit/sølv pynt er det fineste jeg vet om, og rød er så standard så det er gøy med litt annerledes ting iblant 🙂 du kommer vel til å vise oss pynten dere skal ha? gleder meg isåfall til å se 🙂

    15. Supert! Gleder meg masse til juletipsinnlegg da, trenger nemlig litt inspirasjon og hjelp! Titter innom bloggen din hver dag, du er så pen! 🙂

    16. Takk for svar 🙂 syns det julepapiret var så fint! Da skal j ta meg en tur dit til uka, takk skal du ha. Gleder meg til og se hvordan du får det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg