DIY – Blondedetajler


Hei og hå fine lesere! Jeg har allerede vært i sentrum i dag for et møte med regnskapsføreren min, og nå har jeg jammen rukket å lage meg en ny genser også! Jeg syntes resultatet ble så bra at jeg blir nødt til å dele litt bilder med dere. Har du en litt kjedelig genser i skapet? En som aldri blir brukt?

Hvorfor ikke lage noe nytt av den? Nå kan jeg som sagt ikke sy, men faller blondedetaljene av i vask så synes jeg likevel det er verdt det. Genseren jeg eksperimenterte med ble aldri brukt og det var kjempemorro å lage noe nytt ut av den! Ikke bare så den supersøt ut på gulvet, men den ble nesten enda finere på! Dessverre fikk jeg ikke til å ta bilde av meg selv med den. Kanskje fotografen kan hjelpe meg etter jobb?

Du trenger:
Blondebånd
Superlim
Saks
En gammel genser


1. Prøv deg frem med båndet før limen tas i bruk. Legg båndet på ulike steder og se hva som blir pent.


2. Legg så på limen i en tynn stripe. Lim litt av gangen og la det tørke. Dette for å få det rettest mulig.


3. Du behøver ikke å stoppe med kragen! Jeg valgte å legge på litt mer blondedetaljer.

Ble den ikke søt? Forandring fryder!

41 kommentarer
    1. Den ble kjempe fin! Men bare lurer på en liten ting. Dumt spørsmål sikkert… men går det an å vaske denne genseren nå? vil ikke limen under blondene løsne om den vaskes?

    2. frkbergen: Tusen takk! Det vil tiden vise 🙂 Hehe, jeg kommer til å bruke genseren pent så jeg kan gå med den noen ganger uten å vaske den, og så får vi se hva som skjer. Akkurat nå sitter blondene bom fast, men jeg vil tro at de faller av i vask. Men som jeg skrev i innlegget så gjør det ingenting. Genseren ble likevel aldri brukt og det var kjempemorro å eksperimentere med den 🙂

    3. Fast Leser: Jeg tok tatoverignen da jeg var 16 år gammel. Jeg hadde lyst på en liten tatovering bak øret og da jeg så denne syntes jeg den var søt. Så jeg tok den! Hehe. Den har altså ingen betydning. 🙂 Det var heller ikke vondt å ta den. Det tok 5 minutt og kjentes som jeg ble klort litt på halsen. <3

    4. Den ble kjempefiin :))
      Lurte bare på om du kommer til å starte en salgsblogg, eller noe i den duren en gang? 😀

    5. genseren ble veldig søt!
      synes også der er utrolig hyggelig at du tar deg tid til å svare på kommentarene våre, er ikke så mange toppbloggere som gjør det! Elsker bloggen din 😀

    6. Jeg bruker vanligvis ikke å kommentere på blogger, men nå må jeg bare altså! Jeg har lest bloggen din lenge, og jeg ELSKER outfitene dine! I tillegg synes jeg DIY-toturialene dine er så bra! Du kommer med tips jeg aldri har sett før og de er superkreative! Fortsett som du gjør! Virkelig!

    7. Kjempelur ide! selv ville jeg gått for strykebånd i stedet,har brukt det til gardiner siden jeg heller ikke er så glad i å sy,da synes ikke gulfargen på limet siden strykebåndet er hvitt:)

    8. Hei! har et spørsmål angående JEFFREY CAMPBELL sko, hvordan er de i størrelsen, fordi jeg pleier å bruke 41 i pumps, men 40 i vanlige sko. Så er usikker på hvordan størrelse jeg skal kjøpe 🙂 takker for svar :-D!!!!!!

    9. Om du skal vaske den, så ikke på mer enn 30 grader!!!! for da vil limet løsne!!!! ;);) Sånn er det i hvertfall med alt av tøysko, så regner med at limet her også ikke bør vaskes på mer enn 30 grader. Prøv gjerne enda mindre.

    10. Så fin gensern ble! Du er så kreativ ♥
      Men jeg bare lurer; det ser litt ut som at gensern er lilla på bildet der du ikke har tatt på noe, men at den er lyserosa når den er ferdig? Sikkert bare jeg som ser feil!

    11. Ida: Det skal jeg gjøre 🙂 Tror heller ikke jeg kan vaske den på mer enn 30 grader 🙂
      Anna: Å <3 Tusen takk for det Anna. Det var hyggelig å høre!
      Silje: Jeffrey Campbell er vanligvis litt små i størrelsen men de utvider seg etterhvert som de blir gått i, så jeg ville ikke kjøpt en størrelse større. Jeg gjorde det og mine er nå for store. 🙂
      slankerinna: Kjempesmart! 😀 Det får jeg også teste ut en gang 🙂
      Lina: Jeg har faktisk nesten ingen vesker jeg! Hehe. Jeg har veldig mange clutch vesker hvis du vil se dem? 😀 Men nesten ingen store 🙂
      Silje<3: Hei Silje! Jeg har to like gensre i rosa og lilla så det er den lilla på de første bildene 🙂 Hehe. Men tusen takk!
      Ane: Nei så koselig å høre. Tusen takk for en kjempefin kommentar. Jeg skal fortsette så godt jeg kan, og prøve å være så kreativ som overhodet mulig! 😀 Det er jo så morro når tilbakemeldingene alltid blir så mange og positive. 🙂
      Marie: Tusen tusen takk! Klart jeg svarer. Det synes jeg alle bloggere må kunne ta seg tid til. 🙂 Dere spørr jo ikke for morroskyld! Hehe <3
      Rebecca: Jeg har en liten salgskategori i sidemargen til høyre her, men det er ikke så ofte jeg har noe å selge så den er svært lite oppdatert! Hehe. Jeg får ta en opprydning i klesskapet og se om ikke jeg kan få solgt noe snarest! 🙂 Det er flere som har etterspurt dette. 🙂
      Tusen tusen takk for alle fine ord og tilbakemeldinger. Setter stor pris på alle kommentarene deres! 🙂

    12. oi, den ble dødsfin. så utrolig god ide til alle de genserene som bare ligger i skapet 🙂 gud så kreativ du er. du har så utrolig mange gode og positive egenskaper, misunner deg så!

    13. Har den samme lyserosa genseren, og jeg bruker heller ikke min så mye, har lyst til å gjøre det samme! Men hvor har du kjøpt blondene? Elsker bloggen din forresten, helt amazing outfits! Du er bare verdens peneste du <3

    14. Er ingen som ikke kan si seg enig i at du er den mest fortjente førsteplassen på blogg.no.
      Grunnen til at du ikke er det er enkelt og greit at du er for bra/flott/gjenomført osv, folk vil ha en som de kan le av og ikke med!
      Men sånn på den “uoffisielle listen” er du definitivt dronningen^^
      Gjennomført, flink til å skrive, flink til å oppdatere, bra rollemodell, jordnær osv (og selvfølgelig vakker)
      Mange som syns det samme som meg! Ville bare at du skulle vite det, og få litt av den anerkjennelsen du fortjener:):)

    15. Så smart og vanvittig fint! Men du MÅ lære deg å sy 🙂 Jeg startet med det i sommer (trodde ikke jeg var interessert i det hele tatt), og nå er jeg hekta!

    16. Det ble fint! Så kreativ du er, Marthe 🙂 Det er så utrolig kjekt med slike kreative påfunn, så jeg håper på flere 🙂

    17. Makeup saus it all: Jeg vil ikke tro det, men jeg skal ihvertfall prøve 🙂 Foreløpig sitter blondebåndene bom fast! 🙂
      Marte: Ja jeg må nok det. Det kan umulig være så vanskelig som jeg skal ha det til. Hehe! Jeg må bare få gått til innkjøp av syutstyr 🙂
      helene: Tusen tusen takk for nok en oppmuntrende kommentar Helene. Du er god 🙂
      Nora Charlotte: Å <3 Tusen takk! Blondene kjøpte jeg på Panduro hobbybutikk 🙂
      Rita: Åh, dette var virkelig hyggelig å lese. Tusen tusen takk for fine ord Rita. Det satte jeg stor pris på! Det er så morro å være blogger når tilbakemeldinger som denne dukker opp i kommentarfeltet. Det gleder meg masse 🙂
      Une: Tusen takk! Lover mange flere slike innlegg i fremtiden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg