WANTIES

Her kommer innlegget med mine festfavoritter fra Nelly. Fy søren så mange lekre kjoler de har fått inn. Nettsiden er full av glitrende paljettkjoler i absolutt alle farger, former og varianter. Akkurat som jeg ønsket. Også de herlige prisene! Tenk at man kan se ut som en million kroner av å hive på en 499 kroners kjole? Love it! Foreløpig har jeg bare gått til innkjøp av en av disse kjolene, men jeg skal definitivt klikke hjem et par paljettskatter også. Kanskje dere kan hjelpe meg med å velge?

 
 

Åpen rygg HER, V hals HER, Sølv og sort HER, Blå HER, Sort helpaljett HER, Paljettopp HER.

 
  
 
Gull HER, åpen rygg HER, mønster HER, sort og gull HER, sølvkjole HER, Gull, sølv og hvit HER.

Jeg holder på å falle av stolen! Hvilken bør jeg velge?

                            Lenkene er affiliateslenker

32 kommentarer

Siste innlegg