Trenger deres hjelp!


God morgen alle sammen! I dag har jeg lyst til å spørre dere om hjelp til noe. Som dere vet, så reiser jeg til Afrika om bare fem dager, og selv om jeg selvfølgelig kommer til å oppdatere dere daglig med mange søte løvebilder, vil jeg også gjerne forhåndsskrive noen innlegg for å få litt variasjon.

Her håper jeg da på å få litt hjelp fra dere! Hva ønsker dere mer av her på bloggen? Vil dere ha flere matoppskrifter? Hva ønsker dere i tilfelle at jeg skal lage og dele oppskrifter på? Hva vil dere ha, og hva trenger dere fra meg? Jeg kan finne på det meste, jeg behøver bare litt hjelp til idèer av og til.

 
 

Vær så snille og hjelp meg alle sammen.
Jeg har fem dager på meg!

234 kommentarer
    1. Marthe Tipser!! Det er det beste, elsker det!
      Også er det en ting jeg alltid har hatt lyst til at du skal legge ut.. Sånn Favorites in my wardrobe- med jakker, topper, sko, bukser, shorts, kjoler osv 😀
      Gooooood tur!♥
      -Fastelsere 🙂

    2. Har du noe gode tips og hva man kan drikke eller spise for å miste forkjølelsen ? Skal på talentkonkuranse på lørdag og kan ikke høres ut som en tett potte når jeg skal synge!

    3. 10 ting dere ikke visste om meg. det er alltid gøy å lese.
      10 ting du liker og 10 ting du ikke liker

    4. Har veldig lyst på flere enkle middagsoppskrifter til en hektisk dag! 🙂
      Ønsker også et innlegg med forslag til forskjellige drinker til fest om du kan dette!

    5. Hei, flinke Marthe!
      Noen tips: gavetips (til gutter og venninner), treningsmotivasjonstips, sniktitt på høstmoten?, vinterskotips?
      Håper det hjalp litt? 🙂

    6. Har veldig lyst på flere oppskrifter på enkle (gjerne sunne) middagstips i hverdagen 🙂 Har tatt noen av dine tidligere oppskrifter, som jeg ble veldig fornøyd med 😀 Du er flink!!

    7. Oppskrift på god middag, desserter, de ulike objektivene du har til kameraet og hvilket du bruker til de ulike type bildene du har på bloggen.

    8. – Matoppskrifter, kanskje noe indisk eller litt utradisjonell mat?
      – Filmtips, oversikt over bra filmer du vil anbefale?
      – Boktips, et samleinlegg over de bøkene du har anbefalt og en kort kommentar til hver. Du har hatt så mange gode tips, og jeg har lest mange av de bøkene du har skrevet om.
      – Litt sunne varianter av gode ting, som pannekaker, vafler osv?
      – Interiørtips, tips til pene ting, og ikke så dyre steder
      Det var bare noen ønsker. Det aller meste du skriver om er spennende! 🙂

    9. Du kan skrive om hva du spiser i løpet av en dag,
      Hvordan du møtte venninnene dine
      Oppskrifter på SUNN dessert (oppskrifter generelt :))
      Hvilke produkter du bruker i håret, og hvilken sminke du bruker
      Beste reisetips
      Tips til hva man kan finne på med kjæresten (venner)
      Og aller helst, videoblogg 😀
      Håper disse tipsene hjalp! Ha en fin dag, søte deg 🙂

    10. Jeg bor på hybel sammen med ei venninne, vi har ikke så veldig god råd og spiser spaghetti nesten hver dag, så hvis du kunne lage et innlegg om forskjellige billige retter, som også smaker godt? 🙂

    11. Hei Marthe.
      Du som er så mye ute og reiser, hva med et innlegg om ting man bør huske til man reiser? Hva må man huske å ha med seg på tur av dokumenter, når bør man være på flyplassen.. etc! Har du reiseforsikring? Dette er kanskje ikke så aktuelt for de yngste leserne dine, men jeg f.eks er over 20 og må betale ting selv.. 🙂 Så det er jo et tips!

    12. Skrive om skolen du går på? 🙂
      Skrive om hvordan livet faktisk er som toppblogger, og om du får mye negativt? <3

    13. videoblogg med jonas, filme en dag i ditt liv 🙂
      har du ikke noe kontakt med moren din lenger? ser aldri noe bilder av henne eller noe snakk om henne..

    14. elsker sånne innlegg hvor man skriver sånn: 15 ting man kan gjøre hvis man kjeder seg!! det må du bare ha:D

    15. Ja, kjør gjerne på med matoppskrifter, kanskje noe godt man kan kose seg med på en høstkveld? Eller et enkelt måltid som smaker godt der som man kan servere venninnene sine?
      I tillegg syntes jeg det er morsomt å lese om f.eks. “5 ting du kan gjøre på en regnværsdag” og slikt.
      Skriv gjerne et innlegg om skolen og studiene du går på, det hadde vært interessant å lese om.
      Kos deg masse, masse i Afrika! Jeg gleder meg så utrooolig mye til å lese om dagene dine der nede 😀

    16. Jeg ELSKER bloggen din ! <3 Kan du ikke skrive om sminken du bruker? Eller om musikk du hører på, filmer du liker, skuespillere du liker osv. TV serier? <3

    17. Hva med litt mer hverdagsmat? Slik som brød, rundstykker og forskjellig gjærbakst?
      Og siden det er høst, så passer det vel med noen sitte-inne-på-høsten-tips 😉
      Serietips, boktips, filmtips+++? 🙂

    18. DIY-innlegg er ganske gøy å lese og kanskje ti ting vi ikke vet om deg? Men jeg syns bloggen din er spennende uansett og jeg leser den hver eneste dag! Du er helt utrolig Marthe! <3 Håper du koser deg med alle løvene! 😉

    19. Hva du har i vesken din, sminken din, eller sminkevideo/bilder hvis du ikke vil filme 🙂 Du kan også lage ukens spørsmål, jeg personlig vil ikke ha mye mer oppskrifter, lager ikke særlig mye mat 😉

    20. -Tips til hvordan arrangere en vellykket bursdagsfest eller fest generelt! Gjerne noen oppskrifter på drinker uten alkohol til dette og kake oppskrifter 😀
      -Tre måter å style ett plagg på, feks et skjørt til jobb, hverdag og fest 🙂

    21. – tips om ulike drikker, ikke bare smoothie drikker men sånn “saft” aktig. om du skjønner! 🙂
      – en videoblogg der du viser hva du pakker med, sånn at vi også kan høre hvordan du prater!
      – en hverdagsminke videoblogg! alltid lurt på hvordan du sminker deg
      – hva du har i vesken din (husker ikke om du har hatt en slik før?kanskje?)

    22. SUNNE mat-oppskrifter! Veldig gjerne ikke kun middags-retter, men også baking osv 🙂 Kos deg med løvene!

    23. -Oppskrifter på litt sunnere dessert
      -Svar på en spm runde
      -Ting vi ikke vet om deg
      -Hvem dine beste venner er
      -Videoblogg
      Kos deg masse på ferie!!!

    24. bildeserie med hverdagssminken din, og når du tar den på! du sminker deg utrolig fint 🙂
      og tre favoritter i hver kategori i klesskapet dit 🙂 f.eks tre favorittkjoler, vesker, busker, gensere, topper, smykker, øredobber, sko, utejakker osv. Det hadde vært gøy å lese!

    25. Du kan ha sånn at du finner et plagg, som du kan “bruke” til forskjellige stiler! Foreksempel den t-skjorta med “don’t think feel”, og så kan du kombinere den med forskjellige antrekk, som bukse, skjørte, skinnjakke, strømper osv 🙂

    26. jeg og noen venninner pleier å lage mat sammen i helgene, men det ender alltid opp med pizza, taco eller nachos. Det hadde vært fint om du kom med matoppskrifter på enkle retter! Vi er 15, og jeg er ganske kresen, haha. Da hadde både middag og dessertoppskrifter vært bra. 🙂
      Nå som det blir kaldere er også god, varm mat/drikke morsomt å få noen oppskrifter på! Og gjerne enkel mat man kan ha med til lunsj på skolen. 🙂

    27. dessert og bake oppskrifter!
      hva som er dine favoritt klær, sko, vekse , accessories! 🙂
      du kan skrive om hvilke blogger du leser.

    28. Jeg har utrolig lyst til å lese fler bokanmeldelser, ettersom at jeg har min egen bok ønskeliste som jeg vil fylle mer ut.

    29. – Lette mat oppskrifter
      – Noe du er veldig fornøyd med (klær, produkter, innkjøp)
      – Sminke/hud tips
      – Ønskeliste
      – Blogger du leser
      – Noe som ikke alle vet om deg
      – Hva du har i veska
      – Hva man kan gjøre i en bursdag/på en fest uten alkohol
      – Hverdags sminke
      Vil bare tilføye at du er den aller aller beste bloggeren på blogg.no 🙂 Så jeg skjønner ikke hvorfor du er så “langt nede” på lista?? Det er så bra at du blogger så variabelt og ofte! Men ønsker litt mer av meningene dine.. litt politisk og litt hva du syns om ditt og datt 🙂

    30. Vil gjerne ha Marthe tipser! Elsker å lese det! 😀
      Også matoppskrifter for dem som ikke liker grønnsaker hadde vært supert! Du lager så mye mat som ser sååå godt ut, men jeg liker ikke grønnsaker :/
      Og oppskrifter på dessert og søtsaker (a) Sukker <3
      Og!! Kunne du hatt slike "10 kjoler/vesker++ til under 500 lappen" ? Eller "ønskeliste" til under 200 lappen eller noe! 😀
      Kanskje en videoblogg eller noe. Vis innkjøpene i en videoblogg, eller bare snakk om hvordan det er i Afrika! 🙂
      Så må jeg foresten spørre; Fikk du den siste headeren jeg sendte? 🙂

    31. Et innlegg med mange forskjellige outfit bilder hvo det står hvor klærne er fra 🙂
      Og Bilder fra huset ditt, spessielle ting i huset osv.. 😀

    32. Du kan jo lage et innlegg om hvordan man kan gjøre småe ting med klærne sine før å gjøre dem mer spesiel:)

    33. Gavetips til kjæresten , eventuelt vise litt hva kjæresten din liker 🙂
      Hårtips (frisyrer, hvordan krølle, naturlig look osv)
      Luksus vs budsjett?
      Ellers synes jeg du er utrolig flink til å variere innleggene dine! 😀

    34. Det hadde vert utrolig gøy med en videoblogg 🙂
      Og enkle kakeoppskrifter, der man ikke trenger så mange ingredienser 🙂
      Noen enkle matoppskrifter hadde og vert fint, når man helst vil ha mat som er så enkel som mulig og lage 😛
      Og kanskje du kan sette sammen noen antrekk fra klesskapet ditt og vise dem, og skrive hvor det er fra 🙂 Så får vi litt inspirasjon 😀

    35. Kan du ikke lage en video med sånne lette småretter som er lette å lage f.eks. etter skolen osv?? hadde satt stooooor pris på det!:) Eks. pannekaker/lapper, toast/smørbrød, pastasalat, osv! Eller for eksempel muffins, cookies, boller og andre “småting”:) håper du leser dette! hadde satt stor pris på det!! har lenge lett etter gode og enkle retter jeg kan lage meg, og digger de andre oppskriftene dine!! spesielt den appelsindrinken!

    36. Ååå heldiggris som skal til akrifa!
      Du kan for eksempel blogge om sunne matppskrifter?
      Tips til god og sunn skolelunsj, viss man ikke vil bruke penger i kantina.
      Sminkeprodukter du ambefaler.
      Drømme reisemål, og om reise gennerelt.
      Håper tipsene var hjelpsomme 🙂

    37. du burde ha videoblogg!!!!!! er jævlig rart at du har kommet så langt uten en eneste video av deg selv.. leserene dine vil jo se forbildet sitt snakke også!!

    38. Elsker outfits og innkjøp! Og tips iforhold til klær. Har du noen gode tips til lagring av hengeøredobber? Når man har godt over 40 øredobber og smykker, blir det vanskelig å oppbevare de på en ordentlig og oversiktlig måte. så tenkte jeg at du som er så praktisk anlagt, hadde noen gode ideer? 😉

    39. sminkevideo! både sånn med foundation og sånn avansert med feks sotede øyner! du er så flink! eller så kan du bare snakke, elsker dialekten din! 🙂

    40. Du er så flink å tilpasse til leserene dine <3
      Jeg ønsker også mer matoppskrifter. Helst ikke så "sunne" oppskrifter...Føler alle bloggerene som først skal gi ut noen oppskrifter at de føle det MÅ være sunne...
      kosemat som Pizzahorn,rundstykker,kaker,kjeks og slike ting man aldri får nok av? 🙂
      Jeg liker også når du anbefaler beauty produkter som du VIRKELIG liker! Slik som sminke,hudprodukter,parfymer osv.
      Ellers må du bare stå på videre med bloggingen din! En hærlig blogg,og en hærlig jente <3

    41. Time for time bilde!
      Der du på en dag eller i noen timer tar bilde av deg selv hver time og så legger det ut på et innlegg med alle bildene. Du må ta bilder der og da, og ikke springe og stelle deg før. Hehhe, du er alltid så pen på bildene, så jeg lurer på om du aldri ser så bra ut. Eller om du har tider som du ikke ser fult så pen ut? Eller så kan du jo ta bilde rett frem eller det som er rundt deg. Så ser vi litt av hverdagen din? Håper du skjønner, er forferdelig til å forklare!
      Elsker bloggen din!:)

    42. Mine ideer:
      Treningstips
      “Hva-man-kan-gjøre-når-man-kjeder-seg-innlegg”
      Bokanmeldelser av de siste bøkene du har lest
      Skrive et innlegg om serier du ser/har sett på, og kort om hva de handler om
      Bakeoppskrifter
      Skriv gjerne om hva du bruker å gjøre med venner
      Hudpleierutiner
      Hva som gjør deg glad

    43. 1. Et innlegg om skoene dine. Ta bilde av dem 🙂 (ALLE de høyye)
      2. Ukens leserbilder?
      3. Gode sjokolade desserter?
      4. Marthe’s favoritter? (Klær, sko osvosv.)

    44. matoppskrifter, INTERIØR!!!!, gullkorn, tullete innlegg, mer overflatiske seriøse innlegg om hva du syns om for eks botox, tynne jenter osv..:)

    45. Jeg kunne tenkt meg en matoppskrift som inneholder pasta og salat. For meg stopper det der! Hvordan kjøtt skal jeg ha, hvordan grønnsaker..? Det blir alltid så veldig enkelt, så mister jeg lysten. Du inspirerer alltid!

    46. Frokosttips, treningsmusikk, alle klærne dine og hvordan du kan kombinere dem, mote, outfits, hårfrisyrer

    47. favoritter i klesskapet, tips (hårtips, sminketips, produkter osv), vise hvordan du setter i extentionsene dine!

    48. Har lyst til at du tester for eksempel hud produkter eller bilder osv av hva slags sminke du bruker! 🙂 og visst du kunne lagd noen sunne og lette opskrifter så hadde det vært topp! 😀

    49. Innlegg om sminke – tips og triks. Smoothie oppskrift, og sunne lunsj/frokost/kvelds/ eller matpakke tips hadde vore supert! Ellers er trening, mote og skjønnhet alltid kjekt å lese om 🙂

    50. Du kan jo ut å handle en dag før du reiser, så kan du ha innlegg med innkjøp del 1 og del 2 f.eks. Så kanskje noen skolemotivasjonstips? Den er litt vanskelig men vet det hadde falt i smak hos mange! 😀 Så er du jo flink på de matoppskriftene osv. Gjerne noen dessert oppskrifter au!

    51. Vil gjerne ha noen gode dessertoppskrifter som er enkle og raske å lage. Jeg vil også gjerne at du skal ha sånn “favorites in my wardrobe”, fordi det er så gøy å se hva andre liker best av klær. Og siden du har så utrolig mange fine klær, vil jeg gjerne se hva du liker best av dem! 🙂

    52. 🙂 Din første utenlandstur uten foreldre kan du jo skrive om 🙂 siden du mest sansynelig har mange yngre lesere som etter hvert vil ut å reise alene!
      🙂 Musikk anbefalinger, bok, film osv 🙂
      Håper det hjalp, hehe 🙂

    53. Drikkeleker! Trenger noen nye der, veit du har snakka om noen som du kunne delt 🙂 oppskrifter, på for eksempel sunn snacks!

    54. Matoppskift på noe sunn og god snacks feks 🙂
      Og så kan du ha innlegg der du velger ut et “plagg”, å så viser du flere måter å style det på! Cammo-jakke, converse i farger og røde lepper for å nevne noe 😀 <3

    55. Helt ok me flere oppskrifter, har testet meste parten av det du har lagt ut og bare elsker det <3
      Kanskje frokostforslag, lunsj for en skoleelev 🙂
      Hva du har daglig i veska, sminke tips, krem til ansikt og sånne ting 🙂

    56. Jeg ønsker at du kanskje kan lage et innlegg om sminken din:) e.v.t Sminkevideo!!!<3
      Jeg håper du får en fin tur:)

    57. Hva pleier du å spise til frokost? Kunne du gitt noen tips til god og sjapp frokost man kan lage før man skal på skolen? 🙂

    58. Flere matoppskrifter. F.eks. raske og sunne middagsretter! Og sunt snacks som man kan ha som mellom måltid 😀

    59. for min del kan du godt han en “hverdags sminke” video :):) og forestenha en god tur til afrika :):) elskeer bloggen din <3<3

    60. Et innlegg om hvlike vintersko som er på moten hadde vært greit, kanskje et innlegg om vinter/høst jakker hadde og vært bra 🙂
      Ellers er det alltid greit å bli fristet av gode dessert oppskrifter 🙂

    61. Jeg elsker innlegg 10 ting jeg skal gjøre før jeg dør, og 5 ting man kan gjøre hvis man kjeder seg osv.
      5 av de beste klesplaggene som du har med til Afrika.
      Ha en video der du snakker om 10 av de beste sminkeproduktene dine.
      God tur til Afrika, Marthe :))

    62. Og en ting tid – jeg elsker innlegg der det er fokus på ett plagg også har bloggeren brukt det samme plagget i flerne outfits, på en måte en guide hvordan å kle seg med ett plagg til forskjellige antrekk.
      Litt vanskelig å forklare men håper du forstod 🙂

    63. Scroller alltid over matoppskrifter, produktanmendelser og slike “in my bag”- innlegg, synes sånne er så kjedelige å lese! Jeg liker bedre f.eks. innlegg om tingene du har gjort den dagen, “20 ting du ikke visste om meg”, “10 ting å gjøre når man kjeder seg”, inspirasjonsinnlegg, videoblogg og favoritten min er innleggene når du er ute og reiser! 😀
      Ha en super tur til Afrika! Misunner deg til tusen 🙂

    64. sminkevideo, omtaler av produkter, tips og triks. Ikke så mye matoppskrifter og bokomtaler, leser aldri de 😛

    65. Omtaler av produkter, inspirasjonsbilder, marthe tipser, hvordan du lager forskjellige ting hjemme: eksempel scrapbook og de skjortene med øredobbene 🙂

    66. – Videoblogg hvor du snakker
      – Bakeoppskrifter
      – Litt mer om hva du studerer/hvorfor du studerer det/ hva du syntes om studiene til nå

    67. – Bilder om ting du driver med utenom blogg, trening og klær osv. Litt mer av livet ditt 🙂
      – Dagens tips eller noe?
      Hårtips, DYS, inspriasjonsbilder.
      Stå på videre, Marte! Liker så godt bloggen din.

    68. Flere matoppskrifter!! 😀
      Hadde også vært kjekt å se hvor langt du og jonas er kommet på vei i scratchboken deres!

    69. Matoppskrifter, bakeoppskrifter, kaker!! Trening, om økonomi (leve som fattig student)… Reiser, filmer..
      Gøy blogg!!

    70. At du feks tar utgangspunkt i et spesielt klesplagg også lager du flere antrekk ut av det. Hvis du foreksempel tar et skjørt, også lager du flere forskjellige antrekk med det skjørtet. Du har en utrolig fin stil, som inspirerer meg veldig 😀

    71. Ja, kom med mat-oppskrifter! Frokost (!!!!), lunsj, middag og kvelds 🙂 Men helst frokost og skolemat Er så dårlig på å spise i disse tidene, så om du kunne ha kommet med noen gode, sunne, lettvinte oppskrifter hadde jeg blitt superglad! Du er faktisk ett av mine forbilder 🙂

    72. – 10 ting dere ikkje visste om meg
      – Spørsmålsrunde, på video?
      – 10 beste kjøp
      – Topp 10 filmer
      Du er best <3

    73. dine favoritt antrekk eller favoritt sko for tiden
      film anbefalinger
      dessert oppskrifter
      luksus vs budsjett
      videoblogg
      personlig innlegg – kanskje om deg og jonas, eller vennskapet med annika? 🙂

    74. Et innlegg om selvtillit hadde vært fint. Har sykt dårlig selvtillit og vil gjerne få den bedre uten å måtte forandre så mye på meg selv. Alt med selvtilliten min ødelegger så mye..
      Elsker bloggen din!

    75. Har ikke så mange idéer ettersom jeg er inne i en bloggpause selv, men hvis du ønsker må du gjerne låne oppskrifter/anbefalinger eller andre innlegg fra bloggen min! Så lenge du skriver under at det er jeg som har skrevet dem 🙂

    76. Jeg vil at du skal lage videoblogg, f.eks Hvordan du sminker deg? Hm.. Innkjøp? Videoblogg? Og kake-oppskrifter, brownies, duuuuger til å lage det. 😉 !

    77. Du kan skrive noen innlegg om:
      – hva du liker best med høsten(hva man kan gjøre?)
      – hva du liker best å se på tv
      – favoritt filmer osv.
      🙂

    78. Hm…du kunne jo hatt videoblogg, filme litt i leiligheten, forskjellig sminke, innkjøp osv. Du kunne vist favoritt plagg/klærne dine i garderoben, lage forskjellige antrekk med et basisplagg, wants, hva som er moten for tiden, hva som inspirerer deg. Du kunne hatt 10 ting du ikke visste om meg, spørsmålsrunde der du velger et tema, f.eks klær, mote, eller noe, så kunne vi spurt om alt innen det. Oppskrifter på sunn og god mat, flere bokanmeldelser/filmanmeldelser. Ja, egentlig bare blogge som du gjør! Du må være den beste bloggeren her inne, og jeg har vært fast leser lenge. Stå på, Marthe, du er et stort forbilde <3

    79. Hårvideo eller hårinnlegg hadde også vært bra! Og gjerne et innlegg med fine klær til en rimelig pris, f.eks holde det under 400 🙂

    80. Hei Marthe! detta er min første kommentar på bloggen din, spennande:P
      eg har nåken forslag til ka du kan skriva om; savner smoothie oppskriftene dine!, favoritt drink (og oppskrift:D), eventuelle planer du har for leiligheten interiør messig (er veldig fin no og, men ein har jo alltid nåke ein vil endra på:)), ka du har på ønske listo, nettbutikka du liker og kass du annbefaler, du kan lage DIY prosjekt, tvprogram du ser på, festsminken din!, ka du tenke og sjølve prosessen bak dei kule antrekko dine. håpe du fekk inspirasjon 🙂
      storkos deg i Afrika, eg er grønn av misunnelse! men skal nok gjere det same etter påbygg:)

    81. Du kan lage et innlegg om outfit du hadde for noen år siden.
      Du kan lage oppskrifter til smoothie og milkshake.
      Innlegg om hva du gikk på når du var mindre.
      Lage et innlegg om hva du tar i håret når du dusjer og når du skal ut.
      Håper du bruker noen av de ideene 🙂

    82. sminkevideo og produkter du bruker i ansiktet! 🙂 gleder meg masse til ukene som kommer, mange gode forslag her!

    83. du kan lage innlegg der du bruker et plagg og styler tre forskjellige antrekk i feks forskjellige stiltyper. liksom hverdag, jobb, byen, shopping osv. 😀

    84. Video av hverdagssminken din
      🙂
      Elsker jo sminken din men får det aldri til selv, sååå trenger litt hjelp;D

    85. Matoppskrifter man kan ha kålrot (kålrabi)stappe til 😀 er så utrolig glad i det, men er så dårlig på å finne ut hva jeg kan ha til det. har som oftest det sammen med stekte røkte kjøttpølser og brun saus, men er greit med litt variasjon og 😉

    86. enkle gode frukostoppskrifter? har problem med å spise om morningen, og har ikke så god tid på meg.. står opp halv 7, og reiser ca 10 over 7..

    87. Billige, enkle, sunne middagsretter 🙂 Ellers e det jo kjekt å se ka du shoppe, antrekksbilder osv:) Bokanmeldelser!!! Fikk du sjekka ut “lager-bok utsalget” på Kvadrat forresten?

    88. Gode drinker, med og uten alkohol.
      Lagde forresten kylling madras i går, utrolig lett og godt 🙂 Takk for tipset!

    89. Dessert !! Eller drinker 🙂
      Har prøvd å lage nesten alle rettene du kommer med på bloggen & det slår aldri feil rundt middagsbordet her hjemme 🙂 Passer veldig bra for meg som har fullt opp hele dagen & komme hjem å lage noe sunt & godt hverdag 🙂 Noen ganger kunne det vært godt med noe søtt etter maten også… Hadde vært fint om du kunne legge ut noen oppskrifter osv videre 🙂

    90. – Slik blir din blogg bedre
      – Slik tar du bedre antrekksbilder
      – Slik fokuserer du på den og den delen av bildet
      – Viktig for at du skal “falle for” en blogg
      – Derfor leser du de bloggene du leser
      – Det du tenker på ang. din egen blogg
      – Hva dine nærmeste syns om bloggen
      Håper det var til hjelp =)
      ♥ Lizbethosnes.com – Hverdag, mote og livet med en spiseforstyrrelse

    91. Bokanbefalinger ! 😀 Jeg leste senor Peregrino etter at du anbefalte oppfølgeren og jeg angrer ikke for å si det sånn ! 😀

    92. Jeg liker det veldig godt når du tipser om gode bøker du har lest og så kunne jeg gjerne ønsket meg et innlegg med dine favorittfilmer og serier!
      Bloggen din er herlig, Marthe! Stå på videre 😀

    93. Bildetips/kameratips, synes du tar utrolig fine bilder, så morsomt om du har litt tips du kan dele. Hvilke kamera du har, hvilke objekter og annet stæsj du har til kamera, som filter, stativ eller annet? Hvordan du plerier å stille inn kamera? So ooon 😀

    94. Kan ikke du lage ett innlegg og anbefale noen av bloggene du leser som ikke er på topplista, eller som du synes blogger bra? vil lese noen nye blogger!! 🙂 eller så kan du linke noen lesere bare for å være snill!

    95. Pizzaoppskriften! på den pizzaen du lagde for litt siden!
      ellers kan du jo ha spørrerunder og videoblogger? jeg har ikke sett noen videoblogger av deg, og jeg har fulgt bloggen leeenge!

    96. Kanskje du kunne laget sånne “Mine fem favoritt gensere/bukser/vesker/sko” osv? Liker når du blogger om klær og mote!
      Og kanskje noe om trening? Tips hvis du har noen 🙂 Har så lite motivasjon nå

    97. Hei god tur!!
      *Du kan lage et innlegg om ditt tidlige hesteliv hvilkene hester du har hatt osv…
      *Har du en oppskrift på en frukt punsj?
      *Dine 10 yndlings plagg med andtrekk
      *Sminken du bruker

    98. Jeg vil veldig gjerne ha noen gode råd på hvordan du får så fine bilder! Hvilke instillinger du bruker osv, egentlig en idiotforklaring på hva man skal trykke på rett og slett. Jeg sliter veldig med det, at bildene jeg tar på selvutløser f.eks blir utrolig ufokuserte og i dårlig kvalitet, er det noen gode råd for å bedre det? 🙂

    99. Hei:) Vil gjerne ha litt mer om tips til hvordan man skal sette sammen et antrekk, hvordan matche det.. hverdagsantrekk, partyantrekk osv:) Hvilke klær som passer forskjellige kroppsformer.. Du ser alltid så fresh ut i klesveien og er veldig inspirerende, men hadde vært kult om vi fikk en lite guide om hvordan KLE seg selv:)
      God klem:)

    100. Bilder av huse ditt (Badet, Kjøkkenet, Soverommet, Stua..) Digger stilen din, i vertfall klesplagget med en tiger på t-shorta, en vest og gul bukse ♥ Love it ♥
      – Faaast Leser!! ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg