Antrekk – 23.08.12

I dag ble det en litt småsen oppdatering på dere! Jeg har vært på farten i hele dag, og nå er det bloggen som må jobbes med. Jeg henger veldig etter på mailsvaringen etter sommerens reiser med dårlige nettforbindelser. Det har hopet seg opp med flere hundre mail, men i kveld skal jeg få orden!

Ville bare vise dere dagens antrekk. I dag ble det en kombinasjon av gull og røde lepper. Jeg som for et par måneder siden ikke kunne fordra den røde leppestiften har nå skiftet helt mening. Jeg vet ikke om jeg akkurat elsker den knallrøde fargen, men jeg har fryktelig lyst til å gå til innkjøp av noen flere farger!

 


Jakke fra Zara. Topp fra H&M. Bukse og veske fra Bikbok. Sko 399kr HERFRA (affiliateslenke)


Marc Jacobs klokke HERFRA (affiliateslenke)

 

Håper det står bra til med dere!

39 kommentarer

Siste innlegg