Suddenly i had two

Vet dere hva? Jeg kan ikke huske å ha bestilt denne shortsen, men den dukket nå ihvertfall opp i samme pakke som runwaydreamz vesten så da må jeg vel ha gjort det? Veldig rart ettersom shortsen kom i størrelse S. Skulle jeg bestilt enda en så ville jeg da ikke gjort samme feil som sist! Jeg har jo en nesten nøyaktig lik shorts i S og den svømmer jeg i. Heldigvis var denne nye shortsen en normal S som passet.

Jeg husker jeg bestilte vesten klokken halv tre om natten, så det kan godt hende at jeg har vært helt i svima og plutselig bestilt denne shortsen også. Haha, for ei tutte.. Nå har jeg altså to nesten helt like shortser. Den ene skulle ha vært solgt for flere måneder siden, men alle som tok kontakt angående kjøp ombestemte seg eller ble umulige å få tak i, så nå sitter jeg med to. Wuhuu!

Dere ser størrelseforskjellen?
Begge er i størrelse S, men den nederste en mye mindre.

26 kommentarer
    1. Du må skaffe deg instagram, Marthe! 🙂 Tror du er den eneste av de bloggene jeg leser som ikke har det ;p

    2. Har du målene på den store shortsen da? 😀 Kunne gjerne vært interessert i å kjøpe den av deg! 🙂

    3. Haha, kanskje det ble gjort en feil..? Uansett, var jo den nye kjempe fin og den passer! De så veldig forskjellige ut i størrelsen, ja!

    4. Virker som at livet ditt betyr bare klær og shopping… du burde tenke litt mer over det at det ikke er så veldig bra forbilde at du shopper flere ganger i uken! ikke skjønner jeg heller hvordan du får plass til alt det du kjøper i klesskapet for du sier jo at du nesten aldri tar noe vekk fra skapet ditt!!

    5. Hei, det står mail på kommentaren så jeg lurte på om du skulle selge den store svarte og isåfall kan du ta kontakt på mail adressen min om pris osv 🙂 ?

    6. Til alle som lurer på hvor mye jeg skal ha for den gamle shortsen: Jeg selger den for 600 kroner så hvis dere er interesserte så send meg en mail på [email protected] 🙂
      anonym: Jada, jada 🙂
      anonym: Jeg skrev om første skoledag i siste innlegg. Hehe, du har sikkert sett det alt 🙂
      Marianne: Ja jeg skulle gjerne hatt det men mobilen min er dessverre ikke fancy nok! Hehe <3
      martine: Jeg tror jeg har kjøpt den, men jeg er ikke helt sikker. Hehe! Jeg husker ikke at jeg har kjøpt den. Men det kan jeg jo bare finne ut på nettbanken 😀 Må nok inn i nettbanken nå ja. Nysjerrig!

    7. Kan du ta ordentlige bilder med den nye shortsen? Sånn at vi ser hvordan den sitter over alt liksom 😀 vurderer å bestille se! Og hva heter shortsen? Vet det er runawaydreamz, men det er jo forskjellige modeller 😀 elsker bloggen din! Andrea

    8. Hei, jeg vil veldig gjerne kjøpe shortsen! Prøver å sende deg en mail på den adressen du har skrevet, men det kommer bare opp en feilmelding?? Hvis du ser dette, så kan du kan kontakte med på [email protected].

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg