Nye leserbilder – Ny header?

Nå sitter mest sannsynlig Jonas og jeg enda på flyet. Dette er nemlig et forhåndsskrevet innlegg som jeg har fått hjelp av >Annika< til å poste. Tenkte jeg kunne starte dagen med å dele de siste leserbildene jeg har mottatt! Jeg har fått så utrolig mange hyggelige mail med fine ord og flotte leserbilder i det siste. Det setter jeg STOR stor pris på må dere vite.

Nå er det vel på tide med enda et headerskifte! Under finner dere de nyeste bildene jeg har fått tilsendt. Kanskje dere kan hjelpe meg til å finne den perfekte, nye headeren? Jeg vet at det er skrivefeil i den jeg har nå. Jeg har den riktige headeren med riktig navn og bloggnavn lagret på dataen, men jeg har bare ikke fått satt den inn ettersom jeg behøver hjelp til absolutt alt som har med header, design og html koder å gjøre. Jeg er rett og slett en amatør på det området!


Den riktige versjonen av den headeren jeg har nå! Laget av Katinka Lillevik


Laget av Marion Kristine


Laget av Marlene Kristoffersen


Laget av www.aaa99.blogg.no


Laget av Frida Knudsen


Laget av www.luckymaria.blogg.no


Laget av Ida Bakken


Laget av Ida Caroline


Laget av ingeborggs.blogg.no


Laget av www.kkrriistina.blogg.no


Disse to er laget av www.Martinekristine.blogg.no


Laget av www.cma11.blogg.no


Laget av www.schtine.blogg.no

Tusen takk for alle de flotte bildene dere har brukt tid på å lage til meg!
Hvilket synes dere egner seg best som header?

170 kommentarer

Siste innlegg