Prosjekt – Karamellkrukke!

Da var jeg i gang med prosjekt karamell krukke! Jeg kjøpte både karameller og pyntebånd i massevis hos Kremmerhuset i går. Norge krukkene har jeg fått av bestemor. De er fra “gamledager” da blant annet hermetiske pærer kom i disse glassene. Den gang hadde de så mange “Norge krukker” at de ikke visste hvor de skulle gjøre av dem. I dag leter folk seg ihjel på Fretex for å få tak i èn! Jeg har selv fått fire stykk, så nå har jeg noe å dulle med når jeg kommer hjem!


Bestemor har telys og stearinlys i sine egne krukker. Kjempesøtt det også!

Jeg satte meg først ute på gata for å dulle med dette, men det tok ikke lange tiden før nabokatten oppdaget meg og de spennende båndene.. Gud hjelpe meg for et liv. DET var spennende saker det!

Rosa og lilla bånd til de rosa og lille pynteputene i hagemøblene.
Tror dette blir bra jeg!

27 kommentarer

Siste innlegg