Hyppig headerskifte!

Bare se på alle de nydelige bildene jeg har mottatt de siste ukene.. Er det bare jeg som er så heldig og mottar titalls flotte bilder og herlige lesermail i uken? Jeg føler meg som verdens heldigste. Jeg vet at jeg har lesere i alle aldre, og at mange av dere også er en del år yngre enn meg. Man skulle jo tro at det var noen fjortisslesere der ute som til stadighet måtte slenge inn en kommentar eller to om hvor stygg, dum og fæl jeg er. Men neida! Her i gården svermer det av positivitet og glade mennesker. Jeg er sikker på at hundrevis av mine 17 000 lesere ikke kan fordra noen av antrekkene mine, men det er jammen ikke ofte jeg ser en eneste kommentar om hvor stygt jeg kler meg heller. Er det noe dere ikke liker så virker det som dere lar være å kommentere, og i steden venter spent på et bedre innlegg! Det er litt av en drømmesituasjon dere har satt meg i. Tusen takk skal dere ha. Jeg setter stor pris på alle de fine ordene dere kommer med.


De to øverste er laget av www.capturephotos.blogg.no


Dette flotte bildet er laget av www.emmci.blogg.no


Disse to er laget av www.F0tohverdag.blogg.no


Og disse fire bildene er fra www.fotoas.blogg.no


Disse fire er laget av www.serinewesterlund.blogg.no


Og dette av www.xmonica.moo.no


Det siste, flotte bildet er fra www.kkrriistina.blogg.no

Synes dere det er for tidlig med enda et headerbytte nå? Jeg tenkte jeg kanskje kunne ha ny header for hver andre uke fremover. Med en slik ordning kan jeg jo av og til bytte tilbake til en av de tidligere headerne også, som jeg likte spesielt godt! Slik som den jeg har nå.. Jeg får jo tilsendt så vanvittig mange flotte bilder ukentlig og det er en skam at jeg ikke får brukt alle sammen! Jeg viser dem selvsagt frem, men jeg vil gjerne begynne å bruke flere av dem.

72 kommentarer
    1. Jeg synes du skal gjøre det, fordi det er så spennende å komme inn på en blogg som har nye headere 🙂 Alle bildene var kjempe fine, likte spesielt godt nr. 7, 8 og 15!

    2. Utrolig mange nydelig headere du har fått tilsendt.
      Du er så nydelig!
      Mine favoritter var de fra Fotoas.blogg.no og Serinewesterlund.blogg.no! Lyse sommerfarger som rosa liker vi 😀

    3. ååå, jeg setter så utrolig stor pris på at du deler leserbildene våre, du skal vite det at det gir deg så utrolig mye respekt av det. Ingen andre gjør det omtrent! Likte alle, 😀

    4. Mange fine headere! De er utrolig flinke til å lage 😀 Fint med f.eks to bilder av deg og en bakgrunn redigert til å bli en! Det vil jeg ha men jeg kan ikke å lage :s

    5. Eg har tenkt på det same sjølv, faktisk: du har det beste kommentarfeltet eg har sett. Og ja – du har forskjellig estetisk sans enn meg, men å skulle kalle deg noko stygt av den grunn er absurd. Forskjellar er bra!
      Men uansett: Eg er mektig imponert over at du klarar å oppretthalde ein slik god stil. Tek du ein kikk på t.d. Sophie Elise er det utrulig mykje grums.
      Sjølv har eg lurt litt på om det litt er fordi du svarar alle og gjer som no og delar bilete og slikt du får. Har du tankar om kvifor det er slik?

    6. Du er jo så pen! Jeg og venninene mine på skolen (over 100 stykker) leser bloggen din i timen ogsånt! Haha,bloggen din er så mye bedre en og følge med i timen! Og når vi er hjemme sitter vi oppå hverandre for og få se bloggen din på pc skjermen! Jeg er 13 år og du inspirerer med så sykt masse! Du har mangee lesere som jeg vet om som er 9-17 hverfall! Mommo på 47 år (HAHAHAH) leser bloggen din siden du la ut sånne mat-oppskrifter men nå leser hun alt. Liksom outfits og sånt! Og når vi var på gina t så hun en sånn topp som du hadde og hun MÅTTE ha den! 😀 HAha,jeg kan fortelle deg flere historier hvis du vil? Jeg elsker bloggen diiiin!

    7. Det er ikke rart du ikke får mange negative kommentarer! Fordi her er det ikke mye negativt å si! Jeg har ALDRI lest en så bra blogg som din, og jeg er innom flere ganger daglig! Jobben du gjør er så sykt bra utført og ikke noe slurv! Elsker antrekkene, innleggene, absolutt alt! FORTSETT SOM DU GJØR! 🙂 🙂

    8. så flink du er til å gi oss (leserene) ros! Så klart får du det tilbake da! haha 😀 Også blogger du så ofte og bra at det egentlig ikke er noe negativt å kommentere!:)

    9. Du kan jo legge inn sånn at det kommer automatisk ny header hver gang man kommer inn på siden? Sånn at du bytter på flere design på en måte! Aner ikke hvordan man gjør det da hehe

    10. Header nummer 3 laget av fotoas.blogg.no var ufattlig fin! Elsker den rosa kjolen du hadde på deg der også 🙂 Ser at noen over meg har kommentert at du kan ha en header som bytter bilde etter X antall sekund. Vil bare si at Sophie Elise har det slik og det er veldig stilig!

    11. Headerbilde nummer 4 var definitivt en potensiell header! Skikkelig sommerlig, ble glad og gleder meg bare enda mer til sommeren når jeg så det bildet!! Kanskje det er en ny header? 😀

    12. Siri: Ja det hadde vært noe 😀 Eller at headeren byttet for hver gang du klikket deg inn på martheborge.blogg.no! Noen som kan med dette? Hoho..

      Maja: Ja det hørtes kjempelurt ut! Absolutt noe jeg kunne testet om noen bare vet hvordan man gjør det da. Hehe! Jeg har heller ikke peiling på slikt <3

      Rebekka: Nei så koselig! 😀 Dette var hyggelig å lese. Jeg trodde bare det var mine besteforeldre som leste bloggen jeg, men det var da godt å høre at din bestemor også er innom en gang i blant 😀 Kjempestas! Også at hele vennegjengen følger med da. Det er suuperhyggelig å høre! <3

      Anniken: Tusen takk! Jeg skrev et innlegg om hvilket redigeringsprogram jeg bruker i går. Det er det nest siste innlegget som er postet 🙂

      Elin: Tusen takk for kjempehyggelig kommentar Elin! Ja, det blir jo med en gang mye morsommere å kommentere en blogg hvis bloggeren svarer på kommentarene. Det går jo ikke ann å svare på hver eneste kommentar, men i det minste på alle spørsmål og lange, kommentarer med masse oppmuntrende ord. 🙂 Leserne spør jo i håp om å få svar, og det tar virkelig ikke så mye krefter å svare. 🙂

      Fotoas: Skulle bare mangle! Nå må jeg se å få brukt dem mye mer også 🙂 Tusen takk igjen for mange flotte bilder <3

      Takk for all respons dere! Da ser det ut som at flesteparten ihvertfall ikke er imot litt hyppigere headerskifte 😀

    13. Så utrulig fine alle sammen, du er virkelig heldig som har så mange snille lesere som lager til deg bare uten noe spørsmål!! 😀

    14. Det er lett å slenge dritt til mange av bloggerne som fremstår som litt overlegne, og om det virker som om de vil vise seg frem. Jeg sterkt imot å rakke ned på andre, spesielt anonymt i et kommentarfelt. Men jeg tror grunnen til at du ikke får mye drittslenging er fordi du alltid er så positiv, snakker alltid godt om alt og alle, har alltid et smil på lur og tar så godt være på leserne dine! Tusen takk for at du blogger! Du aner ikke hvor mye inspirasjon og glede du gir meg i hverdagen. Det er en fryd å sette seg ned å lese martheborge.blogg.no! 🙂

    15. Må si meg veldig enig med kommentaren over, det er ingenting galt i deg! Ikke at jeg er for drittslening, men uansett. Du fortjener det virkelig ikke. Elsker bloggen din, stå på! veldig mange fine headere<3

    16. så at du har tatovering på et av bildene! har den en spessiell betydning? Hvis den har det… tror du at du kunne forklart litt om den osv:)
      elsker bloggen din btw <3<3 leser den fast

    17. headder nummer 8 er garantert den mest flagrende. den var rett og slett nydelig! Både nydelige bilder av deg, men goså nydelig redigert. Er veldig tidsriktig med tanke på at sommeren snart er her <3 må bare gjennta det elsker nummer 8!! 😀
      håper du setter pris på meninger 😉

    18. Det er jo ikke så rart når du er så positiv og glad hele tiden! Går altfor ofte i fella selv og bare blogger om negative ting, men man blir jo glad av å lese det du skriver, og da frister det jo ikke å skrive stygge kommentarer med tanke på at man ikke har noen grunn:)

    19. Nummer 4 og den siste var finest syns jeg;)
      Tror grunnen til at du ikke får så mange negative kommentarer er at du blogger så bra!:D

    20. Camilla: Aww <3 Tusen takk 😀

      noraaelise: Å, det er godt å høre 🙂 Prøver å være så positiv som mulig så bloggen blir et hyggelig sted å være for alle <3

      Lene: Tusen takk for det Lene 🙂

      Thea: Klart jeg setter pris på det! 😀 Det ser ut som det er header nummer 8 flest ville gått for nå som sommeren nærmer seg 🙂

      Vibeke: Hei! Det stemmer at jeg har en tatovering av en sommerfugl bak øret 🙂 Den har ingen spesiell betydning. Jeg likte den, og tok den da jeg var 16 år. Hehe! Jeg angrer ikke, men vil heller ikke ha flere 🙂 Det holder med den lille jeg har gjemt bak øret <3

      Mari H: Så snill du er Mari. Tusen takk for en super kommentar og tilbakemelding! Kjempehyggelig å få høre at leserne setter så stor pris på bloggingen min. <3

    21. Elsker det øverste av headerne som er lagd av http://www.fotoas.blogg.no. Der du har på deg den genseren der det står Kate,Claudia,Naomi og Cindy <3 Mange andre fine og!
      Oooog forresten, hvor er den pastellrosa genseren med Kate,Claudia,Naomi og Cindy på fra?? Elsker den!

    22. Åh, skulle gjerne lånt noen av dine lesere for å få meg ny header! haha! Men jeg liker de aller aller fleste antrekkene dine! Jeg er forresten 20, altså lik gammel som deg (snart da..)

    23. 1,8,14 eller 15 ! likte best 8 🙂
      lurte på om du kunne si noe om tatoveringen din ? hvorfor du tok den, hva den betyr for deg osv ?
      leser bloggen din hver dag, og du er en veldig bra jente må jeg si 🙂

    24. Herregud for en toppblogger du er! Jeg føler du bare blir mer og mer fantastisk, eller kanskje du bare er mega skjønn hele tiden – og du prøver ikke engang, du bare ER en fantastisk person, fra topp til tå, innsiden og utsiden! Marthe Borge! Og virkelig, for noen flotte ord fra deg. Og jeg syntes det er bra av deg når du involverer oss lesere som det du gjør. Spør oss om hva VI syntes selvom det er din blogg!
      Selv syntes jeg du bør skifte for å vise alle disse flotte leserbildene for de er jo bare nydelige 🙂 og for at du selv skal få litt variasjon på din blogg 🙂 men du gjør meg, og sikkert mange, mange fler stolte 🙂

    25. Heia. 🙂 Jeg lurte på hvor den hvite blondetoppen med kortearmer du har på deg på en av headerne. Den var veldig fin!. 🙂

    26. Tror det handler om hvordan du skriver å er på, du oppfører deg voksent utifra bloggen (på ekte også sikkert, men har jo ikke møtt deg før så kan ikke si noe.) Syns ikke alle bloggerene gjør det alltid. Du skuffer aldri, alltid ett nytt innlegg på lur og du har alltid bra innhold. Har aldri kommentert her inne før, men har vært fast leser en stund. Pleier ikke kommentere blogger særlig ofte, men din fortjente en liten hilsen. Takk for bra lesestoff, bra tidsfordriv og det er alltid morro å lese! Klem 🙂

    27. Anonym: Tusen takk for at du valgte å legge igjen en hyggelig hilsen til tross for at du ikke pleier å kommentere blogger så ofte. Dette var hyggelig å høre! 🙂 Takk skal DU ha! <3

      Lotte: Heisann! Den er fra Bikbok den 🙂 Litt gammel, men jeg tror de har den i flere varianter både på Bikbok og h&m. Gina Tricot har også muligens noe lignende nå. Det er så populært med rene blonder nå 😀

      Marthe K Halvorsen: Er det ikke drømmeleseren min? 😀 Hehe, du er god du Marthe. Tusen takk for nok en superoppmuntrende kommentar fra deg. Du er så flink. Bidrar med fine ord og positive tilbakemeldinger i hvert eneste kommentarfelt. Det er så herlig! Takk Marthe <3

    28. ååh, der er jo min header! Setter veldig stor pris på at du deler bildene du får sendt, tror du er den eneste av toppbloggerne som gjør det, og det fortjener mange ekstra stjerner!
      Må beklage å ha vært sløv med å kommentere i det siste.
      Er ikke noe rart at du bare får fine kommentarer, det er rett og slett ikke noe negativt med deg eller bloggen! <3

    29. Det er virkelig herlig å få bare masse positive kommentarer ja! Jeg får det bare selv også, og det er en herlig følelse. Negative kommentarer er bare noe tull ifølge min mening 🙂
      Jeg syns du skal bytte header i ny og ne jeg! Jeg syns den nederste headeren var den aller fineste 🙂

    30. Hvor er buksen fra ant siste header fra..:??
      Tenkte bare jeg skulle si at jeg er 30 år å leser daglig bloggen din 🙂
      Super Marthe 🙂

    31. Det kan jo ha med hvor positiv og glad du er! Jeg er innom bloggen din daglig og leser fordi jeg elsker at det alltid er noe positivt som møter meg her! 🙂 og så er du jo så vakker også 😀

    32. Syns det høres ut som en kjempeide ! Alle var superfine, men det blir de vel når jenta og alle bildene av jenta er skjønnheter ? :)) ha en kjempefin dag, bloggen fin er virkelig den beste og det mener jeg ! <3 Du er forbildet mitt 🙂

    33. Marthe Cecilie: Hei! Så hyggelig 🙂 Den er fra en butikk jeg fant i Mexico “Pull and Bear”. Jeg vet ikke hvilken butikk som kan selge dette i Norge desverre. De hadde utrolig mye fint og billig der. 🙂

      Tusen takk alle sammen. Dere er så gode med meg! <3

    34. Digget alle, men elsket de fra Serine W.M. Av de headerne hun laget syns jeg nr. 1 og 2 som altså er nr. 11 og 12 var de fineste 🙂

    35. Selvfølgelig er det ingen som slenger drit til deg, Marthe! Det er jo bare posetive ting med deg, du er perfekt i mine øyne <3

    36. Du fortjener jo vel ikke no drittslenging? Synns i allefall ikke jeg! Men, forresten er jeg 12 år og har lest bloggen din så lenge jeg kan huske 🙂 Du er bare best. ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg