Min aller første vaskemaskin!

Nå er flyttestyret i gang for fullt. Vi har vært på farten i hele dag, og jeg har blant annet fått kjøpt min aller første vaskemaskin! *Stolt jente*. Tørketrommelen jeg ville ha fikk de inn til onsdag så da får vi den også i hus. Dette er innflytningsgavene fra bestemor og bestefar! Heldige oss har fått utrolig mye hjelp fra familien. Både i form av penger og innflytningsgaver! Innen 1 juni skal omtrent alt være på plass. Åh, som jeg gleder meg til å vise dere mitt nye lille hjem.

Green Gate samlingen min har ankommet kjøkkenet! Mer Green Gate er på vei til oss i posten.


Mannfolka sliter!


Lars: Åh, nå bør dere bo her en stund! Denne vaskemaskinen var heavy!


Se så fin!

SÅ fornøyd med dagens kjøp!

REKLAME/TIPS: Siste mulighet! VISA deler ut 2 500 kr i dag. Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

48 kommentarer

Siste innlegg