GRATULERER MED DAGEN!

Gratulerer med dagen Norge! Håpte værgudene skulle slå på stortromma å gi oss litt sol i dag jeg. Ikke snakk om! Her er det både vind og skumle skyer. Fysj! Godt at bunaden er god og varm da. Jeg skal selvsagt knipse bilder av den på til dere litt senere!

I går var så gøy. Fy søren så morsomt jeg hadde det! Også var det så hyggelig å se Karen igjen. Hun har vært på Bali i tre måneder og kom hjem nå i mai! Det ble masse jenteprat, latter, drikkeleker og pølsespising. Ja så fant vi ut at jeg er en av de få menneskene i verden som greier å slikke meg selv på albuen! Tre av de andre jentene var noen av de som faktisk greier å slikke seg selv på nesen. Haha!


Nå tipper jeg det er mange der ute som måtte teste dette selv..


Se den brune dama der da!

 
 


For en fin gjeng!

I gang med tidenes morsomste drikkelek! Vi var tre mot tre som skulle drikke et halvt glass rusbrus to av gangen, for så å sette det tomme glasset på enden av bordet og prøve å vippe det til over slik at det landet opp ned. Det var jammen ikke bare bare.


Siri, kan du ta bilde av meg med pølsen min?

Det var den kvelden! Nå er jeg klar for en heltopp 17 mai feiring!

– Marthe <3

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 5 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

18 kommentarer

Siste innlegg