Moutfit – 16.05.12

Kjolen jeg skal ha på meg i kveld har ligget i klesskapet så lenge jeg kan huske. Jeg har aldri gått med den da den har vært litt for stor. Det er den fremdeles men i dag fant jeg endelig en løsning!

Jeg knyttet kjolen bak, fra innsiden. Syntes det ble litt fancy jeg! Men ser jo nå at kjolen er alt for gjennomsiktig til å kunne gå uten sorte strømpebukser under. Kjolen fikk jeg faktisk fra en lite kjent nettbutikk for hundre år siden. Det er så lenge siden at jeg ikke kan komme på navnet. Det står ikke noe inni kjolen heller. -Men er den ikke kul? Haha, det skal bli så gøy å danse med disse sorte brikkene hoppende og dinglende over alt. Med denne kjolen må det jo bare bli en himla fest!

Var den ikke søt?
Ønsker dere alle en SUPER natt til 17 mai!

– Marthe <3

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 5 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

44 kommentarer

Siste innlegg