Frokost i en kokosnøtt!

I dag har jeg eksperimentert litt! Da jeg våknet til morgenen i dag fant jeg nemlig ut at jeg ville spise frokosten min i en kokosnøtt. Så da var det bare å finne frem smoothie ingredienser, blenderen og selveste kokosnøtten. Spente på resultatet? Vel, her kommer oppskriften!

DU TRENGER:
1 kokosnøtt
En halv mango
En halv banan
2 passionsfrukter

1. Kokosnøtten har tre små rundinger på toppen. Et av disse er myke og mulige å skjære gjennom. De andre to er som regel harde som stein. Finn det myke og grav deg et lite hull slik som på bildene.




2. Hell saften den inneholder oppi blenderen. Blir det veldig mye, kan du ta bort litt.



3. Kutt opp en halv mango og en halv banan.


4. Skjær passionsfruktene i to og skrap ut fruktkjøttet før du hiver alt i blenderen.


5. Med alle ingredienser i – Fyr løs!


6. Finn en lur måte å frakte den klare smoothiesen inn i kokosnøtten uten å søle.  


7. Når smoothiesen får blande seg godt med kokosen inni nøtta, får den en enda bedre smak. Mmm!  

Ser jo litt fancy ut, eller hva? Det du ikke måtte få plass til, kan du helle over i et glass..  

Stilig OG godt!

– Marthe <3

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 5 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

29 kommentarer

Siste innlegg