Sneak peak..

Ååh! Nå er jeg helt i hundre.. Vi har nettopp vært og mottatt nøkkelen til vårt nye hjem! Det ble litt måling og planlegging i forhold til hvor mye møbler vi får plass til, men ellers måtte vi bare stå å glane litt rundt oss, glise for oss selv og knipse litt sneak peak bilder til dere! Vi flytter ikke inn før jeg har fått lønning og leiligheten kan fylles med møbler, men i mellomtiden skal vi ihvertfall få inn vaskemaskin, tørketrommel og garderoben! Jeg er så spent på om vi får plass til alle klærene våre. 

Vi har et stort uteområdet undenfor inngangspartiet hvor vi skal få opp noen hyggelige utemøbler etterhvert! Nå er det jo snart sommer, og da skal det nytes minst ti skalldyrsmåltid her i sola!  


Jeg er egentlig livredd for sort kjøkken, men dette likte jeg!


Målefrøkna! SKAL ha plass til et walk in closet.


Etter mine beregninger, skal det jammen meg gå også!


Haha, Jonas….

Dette blir BRA!

– Marthe <3

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 5 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

57 kommentarer

Siste innlegg