Second pair of Monella

Det ble en fin fin velkomst på meg da jeg kom hjem i går kveld. Hjemme ventet nemlig en pakke fra www.monella.se! Inni befant det seg et nydelig par sko. Jeg har akkurat samme i lys beige, så disse visste jeg ville sitte perfekt på foten. Ja, så ser de jo ut som Jeffrey Campbell skoene, men koster en tredjedel av prisen. Til alle fattige studenter som så gjerne vil ha Jeffrey Campbell.. Her har dere ihvertfall noen som ligner noe fryktelig, som er minst like behagelige å gå på og som kun koster 549kr. 


Fås kjøpt HER. Finnes også i den orginale skinn varianten med trehæl HER.


Ellers er skoene helt normale i størrelsen, men de utvider seg litt etterhvert, akkurat som de ekte.

Likte dere dem?

                Mine sko er sponset

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 8 dagene! Fyll ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

43 kommentarer
    1. Så fine de var! Likte veldig godt de med trehælen 🙂 Men når du kjøpte JC-skoene på DNA, kjøpte du i din faste størrelse? Prøvde de i min størrelse der, men de kjentes litt trange ut :/ Utvider de seg etterhvert da?

    2. Tusen takk! Glad dere likte dem 😀
      Hanna: Hehe, det har blitt en god del par i samlingen nå 😀 Men jeg vet ikke nøyaktig hvor mange. Jeg gir bort noe hele tiden også 🙂
      lifebyanniken: De jeg kjøpte var veldig normale i størrelsen, men den skinn varianten av lita skoene synes jeg var veldig trange i størelsen igjen så de varierer nok fra sko til sko. 🙂
      eiass: Disse vil jeg nok ha selv, men jeg kan høre med monella om de kan være interessert i å lodde ut et par mot at dere liker facebook siden deres. 🙂 Det vil de helt sikkert! <3

    3. Tusen takk! 🙂
      Henriette: Takk! Skal du være litt pyntet så kan du jo hive på en fin shorts, noen hæler og en søt topp? Eller et søtt skjørt? På våre jentekvelder er det alltid bare jeg som pynter meg. Haha. De andre kommer i joggebukser og slapper max av, men jeg doller meg som alltid. <3

    4. Mente ikke at du skulle gi dine altså, men like.. haha 🙂 Hadde vært verdens beste premie, for de skoene er jo et stykke mesterverk!

    5. Du må huske og skrive at prisen på disse skoene er i svenske kroner. I norske koster dem ikke mer enn 450 kroner eller noe. Jeg har sjekka det ut. 😛

    6. utrolig flotte sko!
      jeg lurte på om du kunne lage et innlegg om kamera, hvilket “ikon” man skal bruke på hvilket bildet liksom .. hvilket ikon har du på når du tar moutfit bilder, vanlig bilder ( av deg og en venn feks) osv … ? jeg har nettopp fått meg canon 600D 😉

    7. Ser det står på siden at de bør byttes hel på før de brukes? Vet du hvorfor? 🙂 er ikke dårlig kvalitet vel.. Kjedelig om man må betale masse hos skomakeren før man kan bruke de..

    8. Kjempe fine sko!
      Jeg skal bestille slike sko bare med trehæl, men hvordan er størrelsen? Burde jeg ha en størrelse mindre eller større, eller burde jeg satse på min egen størrelse? 🙂

    9. Rikke: Størrelsene er normale, men de utvider seg litt etterhvert som du går mye i dem. Akkurat som med de ekte jeffrey skoene. De utvider seg litt også 🙂
      Karoline: Hæ, står det det? Jeg har ikke byttet noe hæl ihvertfall. Hehe, tror ikke man trenger å bytte noe hæl 🙂
      helenevg og anonym: Hvorfor spørre om det samme tre ganger på tre ulike innlegg og kalle seg tre forskjellig ting? Jeg ser ip adressene på kommentarene vet du 😉
      maria: Hei! Så gøy 🙂 Mener du linser? Eller hva er ikon? 🙂 Jeg bruker ihvertfall portrettlinse når jeg tar nærbilder av mat, innkjøp og antrekk og den vanlige orginallinsen til kamera når jeg tar bilder av jentekvelder, eller ting jeg gjør 🙂 Synes det fungerer veldig fint!
      Sara Katrin: Aha! Det er sant ja. Svenske kroner er jo ikke det samme som norske. Hehe 🙂 Da er det enda litt billigere dere! <3

    10. Hei 🙂
      har du prøvd å bestille fra solstruck.com før?
      I så fall, hvordan funkerer det med frakt osv. og om man må betale toll? el om det tar lang tid å få skoene, er ihvertfall veldig billige JC sko der.
      Håper på svar 🙂

    11. mente det hjulet liksom, er jo forskjellig ” tegninger ” eller hva jeg skal kalle det.. feks en blomst, filmkamera, ansikt, fjell, sportsmann som løper eller noe osv.. 😉

    12. Janne: Vil du gå i høye hæler så gå i høye hæler 😀 Hehe! Selv begynte jeg ikke før på videregående, men man begynner jo bare tidligere og tidligere nå 🙂
      Julie: Okei 🙂
      Maria: Aha! Nei jeg setter alltid på A og stiller inn F på det laveste. Da stiller lukkertiden seg selv. ISO setter jeg også på auto. Blir ikke bildene bra da, så prøver jeg meg bare frem og stiller litt opp og ned på lukkertiden til det blir perfekt lys 🙂 Men ute i dagslys skal det bli veldig bra å stille på A. På canon tror jeg du må bruke P. De har ikke A knappen 🙂
      Marlene: Nei det har jeg ikke så der har jeg ingen erfaring desverre. Men jeg tror nok man må betale toll ja. Det er vel fra USA er det ikke? 🙂

    13. de er så utrolig fine 🙂 leste en kommentar lenger oppe om høye hæler. jeg begynte i 9 fast hver dag nesten, nå klarer jeg meg ikke uten haha 🙂

    14. Takk for hjelpen! 😀
      men, jeg får ikke kameraet til å fokusere, noen tips? jeg har satt ISO på auto!;-)

    15. Maria: Åja, da har du sikkert kommet borti en knapp så det står på Manuell. Hvis du ser på linsen så er det en veldig liten knapp på siden som man enten kan ha på M eller A. Den skal stå på a for auto. Da fokuserer den automatisk så slipper du å gjøre det selv. 🙂

    16. Jeg kjøpte meg de skoen i beige, men med toll og alt kostet skoene plutselig nesten 1000 kr. Så de er ikke så billige som de skal ha det til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg