Bruk overdelen som skjørt..

Jeg eier null inspirasjon for tiden. Jeg tror det er været som endret seg så brått! Jeg var klar for å dra frem både kjoler, skjørt og shorts og nå melder de pøs regn HELE UKEN! Jeg er så lei av bukser og strømpebukser at jeg ikke lengre greier å sette sammen fine antrekk av det. Det er vel bare en liten periode, men da må jeg i mellomtiden finne andre alternativ til å prøve å inspirere dere!

Da jeg pakket litt i går kveld, fant jeg ut at min nye topp egner seg fryktelig godt som skjørt også! Et lite tips å ta med seg til sommeren? Dette kan jo gjøres med absolutt alle litt løse topper og overdeler. Min fås kjøpt på Bikbok for 79kr om dere har lyst på akkurat samme.  


1. Kjempefin som overdel også.


2. Knytt en av stroppene sammen som dette.


3. Den andre stroppen lar du bare falle ned i skjørtet så den ikke viser.

RESULTAT..


De har fått inn skoene mine igjen nå! Fås hos Nelly HER. (affiliateslenke)

Hva synes dere? Er dette et tips dere kunne tatt i bruk?

– Marthe <3

64 kommentarer

Siste innlegg