Så langt, alt bra!

Jeg har hatt en helt strålende fredag den 13 jeg! Står alt bra til med dere også eller har noen vært borti uhell allerede? Jeg traff fine >Kristina Andersen< på Hos naboen og spiste tidenes deiligste lunsj. Blåskjell med chips og den beste aiolidressingen dere kan tenke dere. Naam nam nam. Etter masse skravling tok vi jammen en liten runde i byen også. Hadde tenkt til å skrive at det ikke ble så mange innkjøp på meg i dag, men nå ser jeg at Kristina allerede har avslørt meg!

Haha, nei NÅ er det stopp! Jeg må bli flinkere til å spare. MYE flinkere. Det var så lenge siden jeg hadde handlet i byen, og når man er på shopping med ei gladmons som Kristina, så blir alt bare enda finere. Jeg må nok komme meg til en regnskapsfører som kan banke litt vett i hodet på meg.


Åh, hvorfor tok jeg ikke restene med hjem i en doggybag?


En fornøyd Kristina med litt nytt både fra Nelly og fra Sandens shoppingsenter!

Antrekks bilder ble det også, så de kommer senere!

– Marthe <3

23 kommentarer

Siste innlegg