Jeffrey Campbell på DNA!

For en dag! Åh, som jeg har kost meg. >Annika<, storesøster Tonje og jeg dro på Sørlandssenteret for å kjøpe bursdagsgave til helgen, men det ble jo selvfølgelig litt klær til oss selv også. Nei nå lyver jeg. Det ble ikke litt, og heller ikke bare klær. Både Annika og Tonje kjøpte tre par sko hver og jeg kjøpte et som jeg skal vise dere i et innlegg senere i dag. De var.. Gud nei jeg bare gliser når jeg ser på dem. Fire timer fløy forbi og plutselig hadde vi spist frokost på cafè jordbærpikene og handlet for langt mer enn vi hadde råd til. Gøy, gøy gøy! Det er så vanvittig morro å gå på shopping når man finner så mye fint!

Oh yes! De har fått inn Jeffrey Campbell skoene på DNA. Jeg har visst at de skulle få de inn i over en måned nå, men har ikke turt å skrive det på bloggen i redsel for at alle skulle storme hit og kapre alle varianter i størrelse 36/37. Haha, er jeg slem eller? Men nå har jeg altså sikret meg et par til. Hehe! Dere kan tro jeg brølte da jeg så at de endelig sto i butikken. Jeg brølte ut og stormet inn for å prøve absolutt alle parene før jeg greide å bestemme meg for hvilket som skulle få bli med hjem.

Nå får jeg snart besøk igjen!
Spente på innkjøpene?

– Marthe <3  

30 kommentarer

Siste innlegg