En toppers onsdag!

Jeg har fått unnagjort masse bloggarbeid i dag. Feels good! >Annika< og jeg har til og med rukket å dra på Ica for å handle inn pizza til Paradise Hotel. Utenfor Ica befant det seg en litt stilig, gul bil som jeg tvang Annika til å stå forann mens jeg tok bilde av henne. Selvfølgelig måtte jo eieren av denne bilen (en ung kar) komme ut akkurat i det vi sto der. Han lo seg ihjel og jeg tror Annika helst bare ville synke i jorda. -Men bilde ble det jo! Kunne vel ikke akkruat bare løpe av gårde heller. Haha!


Hoho, heldigvis var det greit for eieren at bilen ble modell for www.martheborge.blogg.no.


Det ble Pizza Restorante på 40%. Wuhuu!

Pizzakos! Jeg greide først ikke å se på Paradise jeg. De første episodene måtte jeg gang på gang skru av fordi jeg syntes det var direkte vondt å se på. Nå derimot ler jeg meg ihjel og synes faktisk noen av deltakerne til og med er søte. Det er ikke de smarteste menneskene som melder seg på programmer som dette, men de er ihvertfall ikke slemme! Heller snill og dum enn smart og arrogant sier nå jeg

Og disse almanakkene er velbrukt kan jeg love dere!

– Marthe <3

15 kommentarer

Siste innlegg