Moutfit – 11.04.12

Nå sitter jeg og koser meg hos >Annika< igjen jeg! Det er en del bloggarbeid som jeg må få unnagjort og Annika må lese til historie eksamen, så da tenkte vi det var fint å jobbe sammen. Etter et par timer med dette kan vi belønne oss selv med en morsom film og litt god mat. Det liker vi!


Jeffrey Campbell sko fra Nelly


Bukse og blazer fra Pull and Bear
Blondetopp fra Bikbok

Veske fra H&M



Hva synes dere?
Det ble ihvertfall ikke et deprimerende antrekk i dag!

– Marthe <3

57 kommentarer
    1. Sinnsykt fint, Marthe! Jeg bruker vanligvis ikke å kommentere blogger, men dette innlegget måtte jeg nesten kommentere. Var sinnsykt fin moutfit 🙂 Elsker bloggen din og det har jeg gjort nå i over et år. Er alltid bloggen din jeg går innpå først av alle. Liker at du oppdaterer ofte, og at du har ryddige og fine innlegg. Hver morgen når jeg skrur på datan sjekker jeg alltid bloggen din. Du er så positiv og jeg blir i så glad humør av å sjekke det du har skrevet og bildene du har lagt ut. Kommer aldri til å slutte å lese bloggen din. Stå på videre :)) Klem!

    2. Ble deprimert av antrekket ditt jeg… haha, neida! Ble faktisk kjempeglad av antrekket, utrolig hvor mye lyse pastellfarger og blomstermønster kan gjøre med et antrekk! Kjempefresht og flott! 😀

    3. Det var kjempe flott! Ja, du inspirerer nok en gang! Og jeg lurte på når du kom til å matche gult og mint, og i dag kom det søren meg! At du matchet det gule med minten gjorde virkelig susen! Når buksen også er littepitt gul, er det ikke dårlig å dra med deg en gul veske også! Alt var perfekt. I love it!

    4. Marthe K: Tusen takk! 😀 Det var hyggelig å høre. Jeg er storfan av gult og mint så det blir det nok flere kombinasjoner av 😀
      Malin: Hei! Dulten har jeg laget et innlegg om før i kategori “Marthe tipesr” 🙂 Der finner du det veldig godt forklart hvordan den lages:D
      Julie: Åå<3 Takk skal du ha. Nå ble jeg glad. 🙂 Håper det blir flere slike hyggelige tilbakemeldinger fra deg fremover 😀 Tusen takk for mange fine ord.
      Tuusen tusen takk alle sammen! 🙂 Tilbakemeldinger på antrekk er det aller gøyeste. Kjempestas at dere er så gode på det.

    5. Veldig fint og sommerlig! Men må si du var veldig oransje i ansiktet i dag. Absolutt ikke noe vondt ment, bare sier ifra! Men antrekket var supert.

    6. Herlig antrekk, virkelig kjempefint! Dere der helt i sør er heldige som har vær/temperaturer til å gå kledd sånn. Ville kanskje valgt en mer dempet veske, men det var min smak. 🙂

    7. Hvorfor skriver du ikke om hva så skjedde me deg og kristinabe?? Dere var jo trosalt dritt gode venner!! Håper på svar!

    8. Seriøst!! Jeg bare elsker stilen din og egentlig hele deg. Du virker som en skikkelig koselig jente. Beste bloggeren syntes ihvertfall jeg!! <3

    9. helt fantastisk outfit Marthe! Du har den fineste klesstilen jeg vet om, og du er virkelig en inspirasjon. Jeg liker at du ikke kjøper så mye dyrt men heller mer fra butikker som ikke er alt for dyre, og det er du som har fått meg til å finne “skatter” på cubus og andre slike butikker! Må bare si det igjen: du har en FANTASTISK klesstil!!
      jeg leser alltid bloggen din hver dag og flere ganger om dagen, du blogger ofte og blogger om ting jeg liker å lese om 🙂

    10. bleika håret, ellerno? syntes det var lysere, men det var bare fint 🙂
      begynner å bli litt lei headeren din, skal jeg være ærlig. håper du snart gjør noen forandringer, egentlig bare headeren jeg tenker på! <3

    11. Utrolig fint antrekk, så vårlig og lyst! Du er virkelig et moteikon, en person jeg virkelig ser opp til.

    12. Her var det litt sånn ‘too much going on’ for min del, men det er jo bare bra folk har forskjellig smak 🙂 Liker bloggen din, elsker at du er så positiv 😀

    13. Emma: Det er jeg også. Må bare få farget håret og tatt noen nye, fine bilder 🙂
      Anne: Åå <3 Tusen tusen takk for en super kommentar! Dette var virkelig hyggelig av deg. Godt å høre at du likte det 😀
      Tusen tusen takk til dere alle! KJEMPEGØY med så mange, fine tilbakemeldinger! Å høre at det var så mange som likte et såpass spesielt antrekk som dette er stas. Det kan kanskje høres mye ut med en blanding av farger, blonder, blomstermønster og gjennomsiktige plagg, men jeg likte det og det høres jammen meg ut som dere gjorde det også 😀 Tusen takk for mange fine ord. Det motiverer masse.

    14. utrolig kult med den dotten, gikk på det innlegget ditt hvor du viste hvordan du gjorde det! men kan du legge ut hele linken til der hvor du fant den? vet liksom ikke hvor jeg skal lete? kosmetikk? hodeplagg?

    15. åh, så utrolig fin! alt passer så bra sammen, og du kler virkelig alt! du ser helt strålende ut 🙂

    16. Du er så pen !
      Jeg syntes det er utrolig gøy at du kommer fra Kristiansand, det gjør jeg og ! Du inspirerer meg veldig og etter at jeg begynte å lese bloggen din, har jeg fått mange flere lesere på min blogg også ! Jeg elsker skoene, spesielt.. men jeg liker ikke gå på høye heler ( egentlig, så elsker jeg det ) men jeg blir så utrolig høy, siden jeg er allerede veldig høy i forhold til de andre i klassen… i tilleg til at jeg er supertynn med kjempelange bein.. Hehe.. Men du er ufattelig dyktik, og jeg ser virkelig opp til deg. Misunner deg kjempemasse !
      Stå på !
      klem <3

    17. litt over the top, jeg mener blondetopp, blå jakke, orange veske, masse flowerprint og blonde og brune sko. blir nesten litt svimmel.. men gøy å se at folk tør å skille seg ut!

    18. De selge Jeffrey Campbell-sko på DNA på kvadrat i Stavanger nå, bare sånn du vett det 🙂 De e billigere enn de e på nelly. Lita-skoene koste vel 1499 eller någe på DNA! Tenkte det ville ver kjekt å vita, siden du e i Stavanger en del, og tydeligvis like Jeffrey Campbell.

    19. Du har så utrolig inspirerende stil! Du klarer å kombinere klærne så bra sammen, nok en gang et veldig fresht antrekk 😀
      Du kler forresten veldig godt å ha håret oppsatt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg