Mine julegaver..

Her har dere mine julegaver i bilder.. Ihvertfall nesten alle. Jeg har jo fått tidenes kameralinse også som jeg skal skrive et eget innlegg om, to par sko fra modekungen som ikke har kommet frem enda, pynteputer som ligger hjemme på sengen, og 2000kr på konto. Tusen takk for alt for mange flotte gaver og en fantastisk julefeiring!


Krølltang. Jippi!


Favorittserien for hår. Absolut repair. Den er helt fantastisk.


Bilderamme og ringstativ i Lisbeth Dahl, favorittdesigneren.


Slangeskinnsveske og 3000kr kontant. Weee!


Mangosett fra Body shop. Lukter himmelsk.


Nå blir det mer skalldyrsmåltid på Jonas og meg! Hihi. Hardangerbestikk.


Råe bokstøtter i sølv-sjakkfigurer. Skal bli så fint på rommet mitt!


Sminkeveske i Lisbeth Dahl og masse masse sminke inni!


Har dere sett så fin?


Mange bøker som skal nyytes! 


En nydelig hjerte-blomsterdekor som også skal pynte rommet mitt!


Serien Redken extremè også for hår. LOVE! Håret mitt skal skinne..


Aww. Pyntehåndklær.


Klokke og gavekort på Gina Tricot!

Hva fikk du til jul?

– Marthe <3

42 kommentarer

Siste innlegg