Ny kameralinse til jul!

ÆÆÆÆ, HYYYL! Jeg har som sagt vært på shopping og handlet julegaver, litt ting til meg selv oog julegave fra mamma til meg. Aldri mer stygge outfit bilder sier jeg bare! Til jul skal jeg nemlig få en portrettlinse av mamma i merket Nikon. Egentlig skal det pakkes inn og legges under treet frem til jul, men jeg vet jammen ikke om jeg greier det! Jeg vil bruke det NÅ! Jeg har selvsagt tatt noen test-bilder utenfor sørlandsenteret og er strålende fornøyd. Har aldri vært mer fornøyd faktisk. Alt går av seg selv og bildene blir kjempeskarpe. Herlighet, å ta antrekks bilder skal bli en drøm fremover..

Testbilder tatt i full fart utenfor senteret. Se så fine da! Akkurat slik skurrete bakgrunn jeg har lett etter i årevis. Jeg har gått fra butikk til butikk og etterlyst en kameralinse som gir samme type bilder som Ulrikke Lund har. Haha, ingen har skjønt hva jeg ville ha.. Endelig! Linsa koster ca 1700kr, er i merket Nikon og kjøpes på fotobutikk.

Ah, jeg er sjeleglad! Tusen takk mamma! 
Hva synes dere?

-Marthe <3

44 kommentarer

Siste innlegg