Metalliske neglelakker!

Det har vært en metallisk høst i år, noe jeg har vært storfan av. Mange metalliske plagg har fått plass i mitt klesskap, og flere skal det helt sikkert bli. Gull, sølv, glitter og galla er antagelig det jeg elsker aller mest ved denne høsten. Ja, og skinn!

Her om dagen mottok jeg to flotte neglelakker fra www.coverbrands.no som gled rett inn i denne treden. En i metallisk gull og en i sølv. Jeg sitter nå med nylakkerte sølvfingre, nylakkerte gulltær og er overbevist om at jeg har skaffet meg to nye lakkfavoritter! Man behøver kun èt strøk, og lakken tørker kjemperaskt. Hvis dere bestiller pakken med begge lakkene nå får dere 20% rabatt! Bare skriv yaput i rabattkodefeltet ved bestilling.


Åh. Nydelige..


Tærene mine er klare for fest!


Det samme er neglene!


Skal vise dem frem i dagens antrekk også.

 Lakkene finner dere HER.

– Marthe <3 

                 Lakkene mine er sponset.

15 kommentarer

Siste innlegg