Karen vant!

Ah, i dag var det kjempespennende å se på stevne. Karen og Lobi stakk av med førsteplassen i første klasse hun startet i dag! Det ble med andre ord en feilfri runde, skyhøye stilpoeng, sløyfe, gavekort og seiersrunde på dem i dag. Kjempegøy! Andre klasse fikk hun et riv i, men det var heller ingen dårlig runde. Nå kan jeg nesten ikke vente til å se henne ri neste stevne. Flinka!


Første runde. Om å gjøre å ri penest mulig og selvsagt ikke få riv.


Soleklar førsteplass. Klar for premieutdeling.


Aww.


Lobi fikk til og med små flettetutter i dag.


Her går vi banen til neste runde.


Ja, og dette ble dagens beste bilde i farta. GUD. Jeg har faktisk prøvd på mange av instillingene jeg fikk anbefalt, men jeg får det bare ikke til..

I kveld er det kino på meg. Paranormal activity 3!

– Marthe <3

16 kommentarer
    1. Hvis du har sett 1, og 2 av paranormal, så anbefaler jeg ikke 3’en om du ikke vil bli skuffet. Den er sånn at du støkker av og til, men jeg som HATET (tørte nesten ikke se den) 1’eren, synes derimot denne var skiiiikkelig dårlig. Så det er nesten ikke verdt det :p Men håper du synes den er bra, da! 🙂

    2. Jeg bare lurer, har du virkelig det perfekte liv? Det virker skikkelig sånn etter hvordan du beskriver ting du gjør. Altså du har en kjæreste som du elsker, flere gode venner, god kontakt med familien din, skal snart få egen leilighet og ser pen ut og har bra stil. For meg virker det som du har det perfekte livet, virker ikke som at du har noe du skulle klagd over, er det faktisk sånn? Og kan du fortelle hvordan du møtte Jonas og hvordan dere ble sammen ? 🙂

    3. jeg anbefaler paranormal activity 3! syns den var helt jævlig da, men MYE bedre enn både 1 og 2ern. have fun!

    4. Gratulerer med seieren Karen!
      Men Marthe .. Jeg MÅ si at du ikke burde gå i uggs, jeg vet det er pent og alt sånt, men det er som svamper på foten din og det er absolutt ikke bra! Du kan få ryggproblemer av det. Haha, mamma fortalte meg det idag når jeg spurte om uggs og jeg viste du likte det så måtte fortelle det til deg :/ Mamma selv fikk jo ryggproblemer av flate sko .. Selvfølgelig er det helt opp til deg om at du skal bruke uggs eller ikke, men tenkte at jeg skulle si ifra!

    5. Anonym: Oida! Det har jeg aldri hørt før. :O Takk for at du sier ifra. Jeg har ikke merket noe til ryggproblemer enda, men jeg får faktisk vilt vondt i den ene foten av å gå på flate sko generelt. Hehe, merket ingenting når jeg går i høye hæler, men med flatesko får jeg kjempe vondt. Hehe, merkelige greier 😀
      Sara: Så søt du er <3 Jeg er veldig fornøyd med livet jeg lever akkurat nå, og jeg kan sikkert si jeg synes det er ganske perfekt for tiden, men jeg har selvsagt mine dager hvor jeg ikke har det like bra 🙂 Det har vi alle, men jeg liker ikke å klage, og spesielt ikke på bloggen. Jeg vil at bloggen skal være et positivt sted så det prøver jeg alltid å unngå 🙂

    6. Om lyset er dårlig, som det ofte er inne, og det er mye bevegelse i bildet, er den beste løsningen å bruke blitz 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg