Ryddeaksjon – Check!

Puh! Mamma og jeg ble akkurat ferdige med dagens lille ryddeaksjon.. Eller skal jeg si kasteaksjon? Det er så vanvittig mye som må kastes, eller gis bort når man flytter fra stort til lite. Plutselig har man ikke plass til halvparten av tingene vi eier! -Men det er jammen meg deilig å bli kvitt også. Nå starter vi med blanke ark og minimalistisk med pyntegjenstander.


Mamma:
Herligfred, kan du ikke kaste noe av dette? Jeg har aldri sett deg male før!?
Marthe: NEI! Tenk om jeg skal bli maler? Man vet aldri!


Vannmaling, oljemaling, akrylmaling.. Jeg har visst alt.


Jeg skal søren meg melde meg på malerkurs jeg for dette må utnyttes!


Hjelpes.. Jeg har visst samlet på tusjer og glitterglue også jeg.


Filmer som skal til Fretex.


Smykker og dill som skal til fretex.. Det er bare å ta et fretex besøk neste uke dere!

Nå har jeg en velfortjent date med Kristine!

– Marthe <3

35 kommentarer

Siste innlegg