Inspirerende Ikea besøk!

Åh GUD. Hodet mitt er fullt av ideer! Jeg har bare vært i den nye leiligheten èn gang, men den er allerede ferdig innredet i hodet mitt. Mamma og jeg var innom både Ikea, skeidar og Strai kjøkken i dag og fy søren så mye inspirasjon det var å hente her. Det er visst bare å spare, for jeg har i dag designet meg to egne garderober til 8000kr. Nå mangler jeg bare noen nydelige lamper, et par stilfulle bilder, speil og enda mer lys, så er walk in closet rommet mitt i orden. Dette blir flott dere!


Hvorfor designer ikke alle sine egne klesskap? Dette var jo helt genialt!


Da vi var halvveis måtte det en spisepause til!


Mamma med laks og jeg med kjøttboller.


Resultat av mine kommende garderober..


Garderobe del 1


Garderobe del 2

Om to uker starter vi innflyttingen! GLEDER MEG.

– Marthe <3

28 kommentarer

Siste innlegg