Filmanbefaling!

Her om dagen leide Jonas og jeg en film som het “The resident”. Vi leide den for en dag, men endte med å ha den i tre. Jeg måtte nemlig dra den med til Annika for å se den med henne også. Dette er faktisk en av de beste thrillerne jeg har sett! Den tar for seg en grusom historie som faktisk kan skje med mennesker flere steder i verden. Når historien i filmene er basert på noe så virkelig, blir alt så himla mye skumlere! Filmen hadde ingen scener hvor man måtte fundere på om ting egentlig gikk ann. -Noe man ofte gjør i thrillere hvor blodet spruter og hoder blir halshugget.  Nei dette var en thriller uten masse sprutende blod og urealistiske skrekkscener.. En virkelig historie som fikk meg til å tenke!

Hvis scenene hvor alt det skrekkelige skjer vises, røpes alt.. Derfor virker traileren mye kjedeligere enn filmen! Men fy søren, vil du også bli like skremt som meg, så se den! Dessuten er Jeffrey Dean Morgan til å sikle over gjennom hele filmen!

Har du sett den?

– Marthe <3

20 kommentarer

Siste innlegg