Fremme i hjembyen!

Herligfred så fort den turen gikk! 3 timer og 17 minuttforsvant på et blunk og plutselig var jeg i Stavanger igjen. Jeg satt som forventet med hode klistret til boken min under hele turen og nå er den lest ut! Sara’s nøkkel forsvant på to dager! Dere skal ikke se bort ifra at det kommer en liten anmeldelse av den i morgen.. Jeg så opp og ut av vinduet èn eneste gang under hele togturen og da fikk jeg jammen meg øye på 5 digre rådyr hoppende på et jorde. Litt av et syn jeg holdt på å gå glipp av!


Pus satte seg i kofferten min under pakkingen i går.. Tror hun ville være med jeg!


Gullet.


.. Hun har aldri vært spesielt fotogen.
 


Klar for avreise!


Åh.. Spenning spenning, grining, spenning.. Tristeste boken jeg har vært borti!

Nå er det noe deilig til middag på gang her..

– Marthe <3

30 kommentarer

Siste innlegg