Mandagskos!

Når jeg endelig tar turen til frisøren er det ikke uvanlig at jeg sitter der de neste fire timene. Derfor tok jeg i dag med meg boka “Sara’s nøkkel” til frisørsalongen. Jeg følte meg litt usosial, men fy søren så oppslukt jeg ble i den boken. Jeg satt med hodet fullstendig inni boken fra jeg kom til jeg gikk og var bare helt overveldet av hele handlingen. Fantastisk bok! Den blir med meg på turen i morgen for å si det sånn!


Nå er mamma og handler grønnsaker og dipp. Vi skal virkelig kose oss i kveld!


Bokmons Borge..


Storfornøyd med boken dere anbefalte meg!


Men etter et stykke gulrotkake fra gårsdagens selskap..


.. Sluknet jeg. En mett og varm Marthe er en sovende Marthe.

Hva gjør dere denne mandagskvelden?

– Marthe <3

43 kommentarer
    1. ser start kamp oO, de taper så det suser :S
      Ellers burde jeg vel gjort litt lekser men men.. hehe
      Lurte på om du hadde skrevet London guide tidligere?
      🙂

    2. Hei, Marthe (-:
      Siden du et så glad i å lese bøker, så burde du lese i taket lyser stjernene.
      En utrolig bra og sterk bok !!

    3. Therese: Hehe, huffda! Nei det har jeg jammen ikke. Jeg forsto meg aldri helt på London i grunn jeg. Ikke på shoppingen engang. 😮 Det ble vel kanskje litt for stort for meg det der. hehe 🙂

    4. håret ditt ble utrolig fint 🙂 men jeg selv syntes du kledde bedre blondt!
      Syntes bloggen din var så bra før, da du viste alt du fikk sponset på bloggen osv. syntes det var så gøy og se, og alle anbefalningene dine!

    5. Her er noen andre bøker du kan lese siden du virker som om du har blitt så glad i deg:
      Drømmehjerte – Cecilia Samartin
      Vann til elefantene – ?
      Twilight-bøkene (de er veldig bra altså)
      Shopoholiker-bøkene – Sophie Kinsella – Har lest de flere ganger, såå jentebøker og så koselige og feel-good-bøker 😀
      Dødslekene – ? – De er utolig spennende og til og med bestevenninnen min sin lillesøster på 11 snikleste i den boken i ferien. Og hun må nesten bli betalt for å lese noen ganger (bortsett fra noen bøker som hun liker veldig godt)

    6. Jeg likte begynnelsen på Sara’s nøkkel utrolig godt, ble helt oppslukt jeg også, men slutten er helt sykt dårlig syntes jeg, ble såå skuffet! hadde håpet den skulle være liiitt annerledes bare 🙂

    7. Elisabeth: Oi oi oi! Dette var en gledens kommentar 😀 Tusen takk skal du ha. Alle slike boktips kopieres og limes inn i word så jeg vet hvor jeg har dem til neste gang jeg skal til bokhandleren. Hehe, det blir jammen ikke lenge til! Det er ihvertfall sikkert 😀

    8. Utrolig bra blogg Marthe! Eg leser den bortimot 3 ganger om dagen i håp om at et nytt innlegg er kommet. Og du overrasker meg masse! For du er kjempe flink til å oppdatere oss på alt du gjør. Syns du ble utrolig fin på håret og øyenbrynene dine er fine! Hele deg er nydelig! 🙂

    9. Jeg har akkurat selv blitt ferdig med “Saras nøkkel”, den gjorde et helt sinsykt inntrykk på meg, og jeg falt tilogmed et par tårer innimellom (a) Bra at du likte boka!

    10. syns du som regel har veldig fine. i går var du kanskje nok ikke så heldig men jeg kjenner godt til problemet. må tegne mine ganske mye selv for å få dem fine. Ettersom jeg har så lite og lyse hår 🙁 men ikke slutt å ha dem slik du har for de er veldig flotte 🙂

    11. Du er så nydelig Marthe! Ikke bry deg om stygge ting folk sier, de er jo bare sjalue. Man leser jo ikke bloggen til noen man ikke liker?
      Folk har klaget så mye på øyenvippene mine, at jeg bruker for mye maskara osv. Jeg trives best som jeg har det og vil ikke kutte ned pga noen andre mener det.
      Jeg synes du er helt nydelig jeg! og det handler om hva man selv trives med 😀 Stå på videre! Du er kjempeflink til og blogge! Digger personligheten din! 😀 av det jeg “kjenner”deg gjennom bloggen din. <3

    12. vet du om man kan kjøpe genseren du har på deg på nett? finner den ikke.. den er så fin!! liker bloggen din marthe:)

    13. Ann: Tusen tusen takk <3 Det er dumt at det skal være slik, men føler du det flott slik som du sminker deg nå, må du ikke la noen få endre på det 🙂 Det er akkurat som du sier, det man selv trives med som er det viktige. Stå på selv og tusen takk for en glad-kommentar 😀

    14. Får du ikke uren hud av å gå med så mye sminke hver dag?
      hva renser du med?
      kan du vise oss hvordan du sminker brynene dine?

    15. Du må virkelig lese alle tre bøkene i dødslekene! Det er de eneste bøkene jeg virkelig har levd meg inn i, og ikke klart å stoppe å lese.
      !!!!! 🙂 du vil ikke angre!

    16. sofie: Jeg gjør absolutt ingenting. Har kommet så langt som å skrive jobbsøknad, men har ikke fått gitt den noe sted. Hehe. Skal nok jobbe i en kles eller skobutikk i et lite år nå som jeg har fri 🙂

    17. Elsker den boken, lest den to ganger nå og den var like spennende begge gangene. Var som om jeg ikke kunne legge den fra meg, og det kom en eller to tårer innimellom !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg