KJØPT LEILIGHET!

For en stund tilbake fortalte jeg om en leilighet mamma, kristine og jeg hadde vært og sett på. Det var den aller første visningen jeg var på og jeg var helt frelst da jeg gikk ut den døra. Denne leiligheten måtte jeg bare ha. Den var litt dyrere enn det vi hadde tenkt, men etter 5 andre visninger og mye om og men FIKK VI DEN! Åh for en glede! Eller rettelse, mamma fikk den. Jeg har jo ikke tenkt til å bo med henne resten av livet, men noe skal jeg nok rekke å nyte dette stede!

En liten sneak peak..


Det beste er jo at denne lysekronen, spisebord og sofa følger med! Nå må vi bare kjøpe 4 lysekroner til.. Nei jeg tuller.


Gleder meg til å vise alle rom og alt med vår innredning! Vi starter innflyttingen 24 oktober.

Hva sier dere? Var den ikke fiin?

– Marthe <3

58 kommentarer

Siste innlegg