Min dag i bilder..

I dag har ikke været vært helt strålende her i Stavanger, men jeg har storkost meg likevel. Min onkel fra Bergen har kommet på besøk for å leke bunadsmodell sammen med meg! Planen var egentlig at Jonas skulle få herrerollen, men ettersom jobb og fotballen sto i veien, ble det min kjære onkel i stedet. Han har gjort en strålende jobb! Ikke bare har han stått modell og sørget for mange gode bilder, men han har også fått oss alle til å le oss skakk ihjel. Han er nemlig litt av en komiker..

Litt bilder fra dagen..

Begge i Rogalandsbunad!


Her har han fått på Fanabunaden.


Plutselig tok dramatikken litt overhånd..


Her skulle han bare kommunisere litt med gudene. Helt normalt..  

Hva synes dere?
For bestilling av bunad ta kontakt på: [email protected]

– Marthe <3

18 kommentarer

Siste innlegg