Rolig kveld!

I dag er en sånn dag hvor jeg ikke har gjort noe som helst. En mann har vært på besøk og stjelt dataen min. Han skal nemlig fikse den. Så nå sitter jeg her med tante’s data som jeg ikke forstår meg på. Huff jeg skal aldri få meg ny data. Skjønner meg ikke på 2011 teknologien. Verken på data eller mobilfronten. Kunne foreksempel aldri hatt iphone! Mer avansert drit har jeg aldri vært borti. Så sånn er det! Haha.

I dag har jeg fått fårikål igjen! Blir alltid god middag når tante er på besøk. Ja og for dere som ikke har fått det med dere så er fårikål det beste som finnes..  


Flere som er glade i fårikål?


Også gulrotkake til dessert! Kake fra kjøkkenskapet! mm..


Så har tante og jeg sett Saw 7! Og jeg sovnet ikke.. Umulig å sovne i disse filmene. Det skjer jo noe fra start til slutt.

Har dere sett alle saw filmene?

– Marthe <3

28 kommentarer

Siste innlegg