Første videoblogg – Sminkevideo

Ja.. Nå har jeg søren meg laget en liten sminkevideosnutt til dere også! Fremskritt.. Videoen er kjempe kort og beskriver kun hvordan jeg tar på øyenskyggen. Jeg har tatt på pudder fra før av så helt usminket er jeg ikke. Første videoblogg ble uten stemme. Det var kleint nok fra før bare å filme seg selv forann speilet! Men det kommer det kommer.. Jeg tror forresten jeg ser litt sint ut? Haha, det var ikke så lett å smile mens jeg sminket meg.. 

Slik tar jeg på øyenskygge hver dag. Følg med, det går fort! Hoho. Jeg hadde forresten bare en sang på dataen så den sangen ble det.

Jeg er ingen ekspert, men jeg kan vel vise dere hvordan jeg sminker meg for det. Jeg har vist det før også, men kun med bilder.


Her har jeg sminket meg på akkurat samme måte, men med en god desj ekstra øyenskygge. Bildet er også redigert med sterkere konstrast.

Nå.. hva synes dere?

– Marthe <3

50 kommentarer

Siste innlegg