Farging av hår!

I går kveld farget mamma etterveksten min med hjemmefarge. Jeg har aldri turt å bruke det før, da frisøren min har advart meg om disse hjemmefargene mange ganger. Likevel måtte jeg bare prøve.. Jeg var kjempe skeptisk, og det hadde jeg jammen meg all grunn til å være. Etter å ha sittet med denne fargen i nesten en halvtime begynte det å klø noe veldig i hodebunnen. Det sved helt sykt og da mamma så etter var jeg fryktelig rød. Jeg måtte dermed skylle ut fargen før den egentlig var ferdig og ikke nok med det, fant mamma på dette tidspunktet ut at hun IKKE hadde kjøpt blekemiddel men farge! Håret var dømt til å bli stygt. Alle som har sett håret mitt vet at det nærmest er hvitt og jeg har brukt blekemiddel både i striper og ettervekst så lenge jeg kan huske. Blond hårfarge gir ikke samme effekt, den gjør håret blondt/gyllent, i mitt tilfelle GULT.


Denne fargen brukte jeg..


Skeptisk!


FØR


Eehe.. ETTER! Jaja, det blir hatt og hestehale frem til onsdag.


Rødt øre? Det var ihvertfall ingen tvil om at jeg ikke tålte dette.


Jeg trøstespiste på jordbær resten av kvelden..


På onsdag er planen å dra til frisøren for å farge håret i denne duren! Dette er ikke mitt hår, bare så det er sagt. Jeg har satt på håret og frisyren på en eller annen internettside. Det er derfor kjolen, brystet og leppene ser rare ut.

Hva synes dere om min nye hårplan?

– Marthe <3

66 kommentarer

Siste innlegg