Wining and dining at Jimbaran

Herlighet som vi koste oss i går kveld! Jeg fikk ikke fortalt dere om kvelden vår ettersom jeg var så opphengt i de deilige strandtimene våre, men kvelden må jeg si var minst like bra.. Vi tok nemlig enda et lesertips i bruk og slo oss ned på Jimbaran Beach ca 40 minutt fra hotellet, for å spise tidenes skalldyrtallerken på beachen der! Okei tidenes var å ta i. Det var helt passe med tanke på standarden vi har i Norge, meen absolutt digg og den stemningen med solnedgang, vin og synet av bølger.. Ååh!

– Seafood by the beach –

Se på den tallerkenen da! Krabbe, hummer, hjerteskjell(?), blekksprut, to ulike helgrillede fisk oog scampi! Mmm! Bestemor får vel helt hetta nå når hun ser jeg har spist dette her, men jeg kan melde om at magen min fremdeles har det veldig fint altså. Ingen problematikk på den fronten…. enda.

To glade jenter på tur <3 Hele tirsdagen vår gikk til å sjekke ut av et hotell, inn på et annet og nyte soltimene på ei ny strand kalt Nusa Dua. Eller var det Dua Nusa? Huff, jeg er dårlig på disse navnene.. Uansett: Helt nydelig var det her! Et stykke å kjøre fra Sanur, men så verdt det da vi kom frem. Jeg knipset noen få bilder, men faktisk ikke så mange for i dag var det så varmt at vi hadde nok med å ligge stille, puste og svømme. Haha! Det blir nok flere i morgen for da bærer det ut på nye eventyr til ei skikkelig paradisøy!

De neste to(!) dagene blir jeg å finne på ei av de tre gili øyene her på Bali! Halve jentegjengen har booket seg inn på et hotell midt på ei øy ca 3 timer fra der vi bor nå (med bil og båt), så det blir en ny, veldig spennende opplevelse! Det ser virkelig helt utrolig ut her på bilder fra nett <3 I mellomtiden: Ha det fint! Vi sees på snap og instagram..

15 kommentarer
    1. Åhh. Har vært på Gili Trawangan, Lombok. Sjekk ut Le Pirate. Vi bodde i små hytter like ved sjøen. Tror de het sweet box. Koselig og fint sted. De har noe for alle der.

    2. Ååå så fint det er der, og så hyggelig det ser ut som dere har det!!! Nyyyyyt det så mye dere kan❤️ Kan jeg forresten spørre hvor den fine kjolen du har på deg i innlegget her er fra? 😊

    3. Reiser selv ned på lørdag, lurer på hvordan temperaturen er på kveldstid? 🙂 ser helt nydelig ut!!!

    4. Hei Marthe 🙂
      Ikke en veldig passende kommentar til innlegget, men jeg prøver likevel. For lenge siden anbefalte du en film som handlet om en som ble? kidnappet? voldtatt og ble holdt fanget i et rom. Der fikk hun en sønn, og de såg aldri dagslys før de rømte. De hadde et lite vindu i taket. Vet du hvilken jeg mener? Har tenkt og tenkt og tenkt de siste dagene.. 😂

      Håper du koser deg videre på ferie, ser helt fantastisk ut!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg