– Vårgarderobe på budsjett –

Reklame | Ellos

Hei og hopp! Her kommer en liten påminnelse om at Ellos har tilbud på både kjoler og overdeler fra ellos kolleksjon. Det er ikke så mange dager igjen av denne kampanjen, men dere har til syvende mai å handle på dersom dere vil benytte dere av rabattene for å handle inn på noe nytt til vårgarderoben. Noen av mine favoritter finner dere over og under her <3 Ellos har MASSE fint, så sjekk gjerne ut!

Jeg har hatt en riktig så hektisk formiddag denne torsdagen! Jeg sovnet klokken 21.30 i går kveld og våknet derfor lys våken five in the morning, så da var det bare å få unnagjort litt trening før en real shoppingrunde ventet meg i sørlandsparken! Jeg trengte nemlig et par nye tepper til verandaen min og nå er den SÅ fin! Skal vise dere på bloggen litt senere, men i mellomtiden: Happy Ellos shopping!

Rødrosa trenchcoat HER, blå skjorte HER, Gråblå sneakers HER, hvit topp HER, Sort mønstrete tunika HER, Beige singlet HER, Sort topp HER, Beige trenchcoat HER, Sort og sandfargede sko HER, bronsebluse HER, rosa mønstrete tunika HER, Sort blondetopp HER, sorte sneakers HER, hvite sneakers HER, hvit og sort mønstrete bluse HER, pastellrosa dongerijakke HER

Dere får altså opptil 30% på kjoler og overdeler hos Ellos HER <–

4 kommentarer
    1. Hei! Er de loungestolene du har på balkongen behagelige å sitte i? Stemmer det at de er fra Jysk? 🙂

    2. Så mye fint! Gleder meg til å se hvordan verandaen din ser ut, selvom jeg har sett litt sneakpeak på Snapchat hihi <33

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg