Tirsdagskos med fettraketten

Endelig er jeg hjemme og tilbake i sofakroken sammen med min største favoritt. Det dårlige været med sur vind og MYE nedbør gjør at Sika ikke har lyst til å gå på tur om dagen! Hun vil bare ligge klin inntil eller enda bedre: oppå meg, og sånn er jeg sikker på at hun ville ligget fra morgen til kveld om hun bare kunne holdt meg hjemme fra skolen <3 Klager definitivt ikke, for en kosete beagel er en drøm å ha i hus, og jeg velger sofakos fremfor skogsturer i regn hvilken dag som helst jeg også.

SÅ i kveld skal det baaare koses! Jeg har akkurat tatt en laang varm dusj og spist varm tacosuppe til middag så nå skal bare bloggen oppdateres før jeg klapper igjen pcen og koser meg med hund, snacks og peiskos atter en kveld. Ja, det eneste som er positivt med at denne vinteren virkelig aldri tar slutt, er at jeg kan fortsette å brenne svigerfars ved. Høhø, må passe på å holde svigers i form med vedhugging våren 2019 og!

Håper tirsdagen har behandlet dere bra! Jeg har hatt to treningsøkter (ja det ble en ekstra styrkeøkt etter skolen med ei venninne), og ellers har det bare gått i timesvis med bachelorskriving. Time med veileder hadde vi også i dag og det gikk heldigvis veldig bra. 3000 ord og 2 veiledningstimer igjen så er vi i mål <3 Passer bra, ettersom det i morgen er 30 dager igjen til sol, 40 grader, bryllup, og ferie..

Herregud så mye jeg ler av deg kringla mi.. Jeg kaller henne bare kringla om dagen ettersom hun alltid graver seg “reir” av tepper i sofaen før hun krøller seg sammen som ei kringle og snorker <3 Daniels kallenavn er forresten også litt interessant, men ikke like søtt: Fettraketten…. Hun veier noen fåå kilo for mye.

8 kommentarer

Siste innlegg