Ting jeg vil gjøre i mars

# Følge opp disse vilt sunne rutinene mine.. Altså februar, hva har du gjort med meg? De siste 9 dagene har jeg stått opp klokken 06.00 om morgenen, vært på trening klokken 07.00 og løpt intervaller før frokost! Så har jeg turet på skula og skrevet bachelor med Bendik fra 09-14.30 etterpå. Føler meg som en liten superwoman proppet med energi om dagen, og går hver dag hjem fra skolen med verdens deiligste samvittighet <3

# Bli ferdig med bacheloroppgaven! Vi har ikke innleveringsfrist før 12 april, men målet er likevel å være ferdig med selve skrivingen innen mars, så vi kan bruke de siste 12 dagene på å bare gå igjennom sjekklister, finpusse på setninger og trippelsjekke kilder. Vi fikk unnagjort et intervju i går, og informanten vår overtalte jammen meg tre nye akuttsykepleiere til å ha samtaler med oss, så nå har vi plutselig litt for mange å velge mellom. Iiih, glede på jord <3 Bachelorskriving er GØY dere!

# Mannfolka til to av mine beste venninner fyller 30 år denne måneden! Da er det klart at 50% av mars sine lørdager må settes av til noen VILLE feiringer! Sist jeg var på fest var vel i starten av desember, så det begynner vel kanskje å bli tida for å slippe seg litt løs igjen også da?

# Oppgradere bikini og kjolegarderoben! Jeg har endelig funnet en helt nydelig kjole i roségull til bryllupet jeg skal i 24 april, men jeg trenger også noen nye lette sommerkjoler til 30 varmegrader venter meg om en liten måned til! Dessuten skriker bikiniskuffen min etter å bli fornyet..

# Booke enda en ferie! Daniel og jeg har bestemt oss for å reise på tur sammen høsten 2019. Det er tross alt tre og et halvt år siden sist. Jeg hadde jo ferie da vi var i Atlanta i fjor, men Daniel måtte på jobb fra 08-15.30 hver dag, så er det noen som fortjener noen dager på hvite strender i år, så er det den mannen der <3 Turen går til Malaysia, nærmere bestemt Kuantan! Et sted som ingen av oss har vært før. Hotellet fant vi for noen dager siden, så nå gjenstår bare flybillettene.

# 15-17 mars tar jeg med meg mannen opp til fjells for å treffe familien fra Thailand igjen! Planen til farmor og farfar er nok å lære thaiene å gå på ski, men fortsetter dette mildværet så blir det nok mer å lære å gå tur i fjellheimen. Hyggelig blir det uansett å se familien igjen etter et helt år <3

# Spare, spare, spare! I januar sparte jeg 4300kr i spareappen min “Dreams”. I februar sparte jeg 5000kr, og i mars skal det spares nye 5000kr. Dreams er min største avhengighet om dagen, og i februar klarte jeg til og med å overtale Daniel til å laste ned appen, så nå sparer han også her. Vi ringer hverandre hver kveld og oppdaterer hverandre på dagen når vi ikke har sett hverandre, og dersom vi ikke har noe spesielt å dele lyder samtalen vår ca sånn her: Nå, hva har du på Dreams i dag? Du pakket niste i dag ikke sant? -Og sparte de femti kronene?

# Siste uken av mars reiser skrivepartneren min på tur fire dager med forsvaret, så da tar jeg meg en tur til Stavanger for å besøke familien der igjen <3 Savner dem allerede, så jeg kjenner at det er litt for lenge til, men sånn må det nesten bare bli med alle disse helgeplanene i mars måned.

# Fikse neglene mine. Til lørdag har jeg min aller siste jobbvakt på helsesenteret, og ettersom det enda er to måneder igjen til jeg starter med opplæringsvakter i akuttmottaket, tenkte jeg at jeg skulle benytte meg av denne anledningen til å faktisk fikse neglene mine på en salong igjen. Hallelujah!

# Gå enda mer tur med hunden i skogen. Forrige søndag gikk Daniel og jeg på en 90 minutters tur på Hellemyrs skogsstier og var akkurat som et gammelt ektepar der vi gikk og pekte på alle trær som hadde begynt å spire til våren. Sånne powerwalks har jeg lyst til å innføre hver søndag i mars!

Mars, velkommen skal du være <3 Men ta med deg våren! 

9 kommentarer
    1. Jeg har bodd i 3 mnd på Bali på denne tiden og vil bare si ifra at det kan være 35-40 grader og KLAMT! Altså, litt verre enn hva man kanskje ser for seg og hva yr.no sier. Så klærne du har på deg bør være lette og luftige, man vil nødig svette i et bryllup! Heh. Og ellers også egentlig. Kos deg masse, Bali er nydelig. Besøk Monkey Forrest, bruk kun Blue Bird taxiene og kos deg masse!

      1. Ohoi! Virkelig? Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke engang har sjekket gradene på Bali i april, men jeg regnet bare med at tempen kom til å være god ettersom man sikkert ikke vil gifte seg gjennomsvett, men bruden bor til vanlig i Australia, så det er jo ikke rart om hun er vandt til sånne temperaturer 😀 Da må kjolevalget revurderes, for min kjole går helt til hælene og har en lang arm og en kort. Heh!

        Tusen takk for tips! Gleder meg som bare det til hele reisen <3

    2. Hvilen kjole har du kjøpt til bryllupet? Skal i bryllup selv snart, men finner ikke noen kjole jeg elsker!

      1. Jeg gikk for en fra prettylittlething.com 🙂 Søkte den opp i går og da kom den opp men i dag er den borte vekk så den må ha blitt solgt ut ila det siste døgnet <3

    3. Nydelig blogg du har! Blir alltid inspirert på den ene eller andre måten, i tillegg er du så ekte 🙂

      Lurer på hvordan du greier å spare 4000-5000 kr i mnd? Kanskje du har noen tips du vil dele? <3 Jeg er selv student, men jobber ca. 60-70 % ved siden så bør absolutt greie å spare mer enn jeg gjør

      1. Tusen takk for det Linda <3 Jeg har lastet ned en spareapp som heter Dreams, og her overføres automatisk 960kr hver mandag til en "bil-sparings-konto". Bare det blir jo rett over 3800kr i måneden, så overfører jeg i tillegg nesten daglig småbeløp som "45kr" for å droppe kveldssnopet på en tirsdag, eller 30kr for å droppe redbullen i kantina. Eller for å være ærlig å dropper jeg aldri redbullen, men jeg overfører likevel. Haha! Sånne små beløp hver dag utgjør faktisk 1000kr i måneden det også 🙂 Appen har også en funksjon som heter "tyven" som jeg er storfan av.. 1 gang i uken stjeler "tyven" en sum mellom 1 og 200kr av meg og setter også dette inn på samme konto 😀 Ooog hver merkedag overføres også automatisk 10kr. Mange små beløp blir plutselig litt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg