– Ting jeg vil gjøre i mars –



Jentetur!
25 mars drar Annika og jeg til Kragerø Resort for litt spa igjen. Vi skulle egentlig vært en gjeng på seks stykker, men alle andre har avlyst, så da blir det bare mer kvalitetstid på bestis og meg! Kan fader ikke vente med et nytt døgn fullt av myke morgenkåper, spabehandling, tre retters middager og hotellseng med Annika. Vi koste oss glugg sist, og har planer om en deilig reprise!

Ha fem late dager med familien i Stavanger by. Ettersom jeg har en uke fri nå, reiste Mino og jeg til Stavanger i går formiddag, og her blir vi helt til onsdag formiddag. Det ble ingen snø på oss, men regn og rene stormen. Begynner å bli godt vandt nå, så det går helt fint. Koser oss på tur uansett i bestemors regnstøvler og bestefars digge boblejakke.

Dra på Omgitt av idioter foredrag. 17 mars skal forfatteren av boken “Omgitt av idioter” holde foredrag i Kristiansand, og det foredraget har jeg så innmari lyst til å høre på. Så Annika: Sorry, men du må feire bursdagen din hvilken som helst annen dag!


Spare! Altså februar var et RAN. Startet med momsregning fra Geir på litt mer enn jeg hadde satt av penger til, fortsatte med ny mobil, ny pc, en oppvaskmaskin som streiket (derav ny oppvaskmaskin), og rørleggerbesøk for å montere oppvaskmaskin. And guess what? Bilen har enda ikke vært på verksted og må EU godkjennes asap. Det var den bufferkontoen sier jeg bare. -Men på spa med bestis må jeg 😉

Dra til Bortelid og treffe papsen og lillebror igjen! Ja hurra! Det er endelig tid for å se familien fra Thailand igjen. 12 mars reiser Mino og jeg til fjells for å kose oss i 3-4 dager med pappa, lillebror, farmor og farfar. Da lukter det snø og bålpanne, brettspill, saueskinnskos og nyydelig mat!

Dra på kino! Jeg har lyst til å se The Invisible Man. En skrekkfilm som jeg syntes hørtes spennende ut i en reklame under en skrekkpodd jeg hørte her forleden dag. Haha! Sist jeg var på kino var i USA sommeren 2018, so.. it’s about time.

Treffe en ny hundetrener. -Som kan hjelpe meg med bjeffefanten min. Jeg skulle egentlig treffe han før jobb forrige tirsdag, men den morgenen der snødde det altså så VILT i sør at jeg ikke turte å kjøre til ut på landet til hundetreneren, i frykt for å sette meg fast og ikke komme frem på jobb tidsnok. Jeg har også lyst til å fokusere litt mer på lydighetstrening med Mino. Så langt har vi jo stort sett bare trent på innkalling og der har han blitt ganske så flink! Tror vi trenger å trene på ting vi faktisk får til også.

Gå til anskaffelse av en god selvbruning. Jeg føler meg som et levende lik, og har virkelig ingen planer om å reise til varmere strøk i nærmeste fremtid, så for å føle meg hakket mer snaisen må jeg faktisk ty til litt selvbruning her nå. Jeg har tatt sol 1 gang i måneden i hele vinter og høst, men fargen holder i en uke og er definitivt ikke verdt å få kreft for.

13 kommentarer
    1. Et lite søndagstips: husk å alltid tenke kritisk og reflektere selvstendig over fag og forskning! Vil anbefale deg å lese artikkelen jeg har linket til, så tror jeg du vil få enda mere ut av foredraget. Jeg studerer sosiologi og er selv veldig interessert i slikt, og ble tipset av artikkelen av mamma som er psykolog. Tankevekkende og interessant! Klem fra fast leser gjennom maaaaange år<3

      https://medium.com/@Soccermatics/how-swedes-were-fooled-by-one-of-the-biggest-scientific-bluffs-of-our-time-de47c82601ad

    2. Blir alltid så utrolig motivert av disse innleggene. Favoritt-innlegget hver måned! <3 Hvor finner du de fine bildene? Har lyst til å prøve å lage en slags kollasj selv 🙂

    3. Herlige bilder:)
      Det høres ut som du skal mye gøy denne måneden. Du må kose deg masse. Det er sykt digg at det snart er vår!😃 ha en fin fin dag!

    4. Herleg innlegg!😍
      Og berre ei retting. Når du skriv 12 mars- blir det som å lese tolv mars. Ein må ha punktum etter 12. for at ein skal lese tolvte.
      Kjempemange som gjer same rettskrivingsfeilen, så lett å gå i same fella.

      Elles er diggar eg bloggen din- positiv og variert!😍

    5. Hei. Lurte på hvordan det går med hjemmealene-treningen med Mino? Sliter med det samme med min hund som nå er 1år 😩

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg