– This Weeks Cravings –

Hei og hopp og riktig fin tirsdag! Ja, i dag er humøret stabilt og tilbake på topp igjen. Jeg var på skolen klokken 09.00 i dag tidlig for første veiledningstime med prosjektveilederen vår og fikk greie på at våre første 3024 ord er “meer enn godkjent” som hun sa så fint. Viktig å skryte litt når man er stolt. Tror dog vi ble litt for avslappet etter denne veiledningstimen, for de neste tre timene fikk vi ikke gjort stort, og så dro vi like gjerne hjem… Jeg for å treffe Hannemor igjen da! Vi har med andre ord knipset litt i formiddag. Litt av ukens kjøleskap og litt middagsoppskrift som kommer senere denne uken. Den kan dere virkelig glede dere til for den var innmari god! Så enkel og likevel SÅ smakfull. Mmm!

– In My Fridge –

– Ukens Meny –
Mandag:
Speltlompelasagne
Tirsdag: Kyllinglår i kokos og karrisaus (oppskrift kommer)
Onsdag: Fiskepinner, tomatsalat, båtpoteter og tzatziki
Torsdag: Hjemmelaget komper med lammekjøtt
Fredag: Laks med fylte tortellini
Lørdag & Søndag: Dining & Wining med jentene på hyttetur!

Resten av ukesmenyen min ser dere over her, og ja denne uken skal jeg spise fiskepinner for første gang på mange år. Sist jeg prøvde å steke meg det var da jeg var 13 år og ikke visste at vi hadde kjøkkenvifte. Jeg synes enda jeg hører det høylytte, avanserte brannalarmsystemet vårt ule… Kunne jeg ikke bare hatt dem i ovnen? Jaja, det smaker sikkert godt igjen nå, 13 år senere.



– Topp 5 cravings from this weeks fridge – 

1. Edamamebønner (fra fryseren da)
2. Kos sjokoladepudding med vaniljesaus
3. YT protein smoothie
4. Mango og pasjonsfruktfrokost yoghurt
5. Granateple… As always

Nå skal jeg ta med meg hunden og hive meg på bussen til min kjære mann! Ny Manchester kamp venter nemlig om to små timer og jeg gleder meg som et lite barn. Daniel pleier ikke å være den villeste på oppvertning (stort sett setter han bare et litermål med saft på bordet som han vil vi skal dele), eee så jeg tar med et par bokser med Kos sjokoladepudding jeg 🙂 Riktig god kveld videre!

5 kommentarer

Siste innlegg