The Most Magical Wedding

– Snapshots from the very best day in Bali –

Himmel og hav for et bryllup… Jeg har bare vært i ett før, og da var jeg fem år så jeg har ikke stort å sammenligne med, men jeg tipper likevel at jeg aldri noen sinne kommer til å befinne meg i et så storslått og nydelig bryllup igjen. ALT var magisk. Stedet, lokalisasjonen og enhver detalj jeg lot meg bemerke. Selve seremonien (bare såvidt sminka overlevde denne), musikken, fargene, vær og lys, og ja selvfølgelig brudeparet da! Som brudens far så fint sa i talen sin: Det var litt som å få være gjest i barbie og ken sitt bryllup. Haha, de er jo fader så fine begge to <3 Brudgommen i lyseblå, og bruden i intet mindre enn to lekre kjoler.


– Det nydeligste bryllupet –

– My hair for the day –

Blir bryllupet mitt halvparten så fint som dette, så skal jeg være storfornøyd. Aldri opplevd maken til gjennomført opplegg. Bryllupet var først og fremst plassert på området til en enorm Villa der vi fritt kunne vandre mellom gressplen, bassengområdet, lounge, og seremoniområdet. X antall kelnere gikk til stadighet rundt og delte ut de nydeligste fingermat-retter, vilt godsmakende drinker, øl og vin. Mmm!

På den største gressplenen var det dessuten dekket blomsterfulle lave bord som vi skulle sitte rundt når talene ble holdt. Det var grillspyd buffé, egen bar og egen isbar som gjestene fritt kunne gå og hente godbiter i, og et liveband som spilte fra vi kom til vi gikk. I tillegg hadde de fått opp en enorm flatskjerm midt på gresset der det ble spilt av videosnutter fra både venner og familie av Heidi i Norge som vi spilte inn for flere måneder siden! Hun har nemlig bodd i Australia med mannen sin de siste 3 årene, og ikke absolutt alle hadde mulighet til å reise den lange veien i Bali-bryllup så da disse snuttene ble spilt av holdt vi alvorlig talt på å knekke sammen i tårer <3 Jenta er definitivt savnet i Kristiansand by, men fader så lykkelig hun ser ut til å være i sin nye hverdag med mann og svigerfamilie i deilige Australia!

Tenkte bare jeg skulle dele et hyggelig lite bildedryss fra vår siste kveld på Bali. Må jo dele litt av selve hovedformålet til jentenes reise også! Annika var brudepike, og hun så jo også bare helt fantastisk ut <3 For en dag, og for en kveld sier jeg bare.. Nå kan jeg nesten ikke vente med å få neste venninne giftet! Haha. Annika kapret brudens bukett, så kanskje blir det henne? Diderik, få fingeren ut!!!

Neida, vi er enda unge. Men jeg håper definitivt at alle venninnene mine har tenkt til å gifte seg en dag, for en hel dag avsatt til feiring av kjærligheten kjører jeg gjerne igjen 20 ganger til! <3

– To have and to hold, and to keep your drink cold –

Har dere sett så fint? Kan ikke tenke meg en mer idyllisk måte å feire på jeg da <3 Nå er jeg tilbake i kalde Kristiansand igjen og siden ankomst har jeg alvorlig talt bare holdt sengen. Jeg har enda Bali-mage og kan omtrent ikke spise mat før det kjennes som magesekken blir knivstukket. Dessuten løper jeg på toalettet hvert syvende minutt, så det har så langt vært litt av en kontrast å komme hjem 😉

Jaja, det har bare med å gå over ila dagen, for i morgen starter min aller siste praksisperiode! Inntil da må jeg se og få ordnet meg en bil.. Jeg blir nødt til å leie en i 5 dager (første uken i praksis), men så drar jeg til Stavanger på fredag for å prøve en der som jeg forhåpentligvis kan kjøre hjem til Kristiansand etterpå og beholde for godt <3 Iiih! Snaart er tiden inne for å omsider bli bileier. På.Høy.Tid.

Så glad for å ha fått ta del i dette nydelige parets bryllup <3

7 kommentarer
    1. Ser ut som et aldeles magisk bryllup <3 så fantastisk med noe helt anderledes <3

      velkommen hjem igjen og riktig god bedring <3

    2. Det der så jo ut som tidenes drømmebryllup! Utrolig fint og gjennomført. Og du var jo nydelig, som alltid 🙂 Så deilig det må være å gifte seg en plass hvor man slipper å sjekke værmeldinga ørten ganger for å forsikre seg om at sola titter frem, haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg