– Søndagsmodus –

Fire dager siden sist! Hjelp, så fort disse døgnene har gått. Sånn til tross for at jeg ikke har gjort så veldig mye mer enn å jobbe. Timene flyr både hjemme og på jobb, og jeg elsker det! Det eneste jeg ikke har likt med denne uken her er at gradstokken har vist 30 varmegrader også på nattestid, hvilket har gjort det nærmest umulig å få sove om natten. I dag var jeg seriøst så trøtt etter dagvakt at jeg trodde jeg skulle kaste opp! Skulle helt enkelt trodd jeg hadde jobbet natt og ikke dag, MEN Daniel og jeg hadde avtalt dobbeltdate denne søndagskvelden, så dobbeldate ble det, og herregud så hyggelig!

Søndagsmodus – Check 


Vi kom egentlig akkurat hjem fra en times hjernetrim i questbox. Det er egentlig akkurat det samme som Escape Room hvis dere har hørt om det? Vel vi har ihvertfall i dag prøvd å løse gåter og finne gjenstander/nøkler for å kunne rømme fra et snøskred i ei hytte. Kanskje ikke så passende for årstiden, men veeldig gøy likevel. Spesielt ettersom vi kom oss ut tre minutter før skredet skulle gå 😉


I går fikk jeg også lille Aron og Cathrine på besøk, så da ble vi sittende inne i stua mi med full viftefest og spise taco, skravle og le i mange timer. Veldig veldig hyggelig det også <3 Litt sosiale aktiviteter må man få presset inn i jobbhelgene og! Nå har forresten været snudd totalt her, så nå øser regnet ned og tordenskyene braker over oss. Sika er livredd og jeg storkoser meg. Så fort dere er oppdatert, skal jeg nemlig pakke meg inn i dyna og sitte innendørs med bøkene mine og nyte med god samvittighet.

Jeg har forresten også sett utrolig mye bra på Netflix og HBO de siste par ukene, og tenker å tipse dere om flere dokumentarer, filmer og serier nå i nærmeste fremtid, men et lite tips med en gang: Sesong tre av Papirhuset er ute om dere ikke alt har sett den! Daniel og jeg så den på to kvelder og jeg sier bare… BESTE. Jeg har aldri vært så oppslukt av en serie noen gang. Vil ha sesong fire NÅ!

7 kommentarer
    1. Åh, Sarah Jio! Blant mine topp 5-forfattere i sjangeren chick lit 🙂 Ser dere Papirhuset på spansk (?) eller i dubbet versjon? Jeg er så usikker på om jeg orker å se en serie på spansk, haha.

    2. eg flytter litt sånn pø om pø altså ikkje en flyttebil med alt på engang fordi den gamle leiligheten er større enn her og eg må pakke litt ut først. Samt den gamle skal gjøre klar for salg og da må man jo ha litt møbler igjen der for bildene 🙂 Kose deg meg bøker <3 Er så deilig <3

    3. Ah, det så så deilig ut. Fikk lyst til å bake, og krype opp i sengen selv med en ny bok!
      Fortell gjerne hva du synes om bøkene ☺
      Håper du har det bra, og at du har en god ny uke.

    4. Åå Marthe, bloglovin har ikke oppdatert noen av postene dine de siste 2 mnd! Det blir for vanskelig å følge med uten, kan du please fikse det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg