– Sommer på sørlandet –

God lillelørdag fra meg til deg! Utenfor skinner solen og de virkelige varmegradene har omsider ankommet sørlandet. I går var det 27 grader her i byen, og i dag er det vel ihvertfall 24? Superdigg! Sika og jeg var på en noe lengre tur i dag tidlig og hun stakkars blir jo så varm i denne tempen at hun må hoppe i bekken ved siden av turløypa for hver 300 meter vi går.. Ikke lett å være beagle i disse dager!

– Sett fra Gina Tricot, Sko fra Steve Madden –

Siden mandag har vi altså kommet hjem fra Oslo, jeg har vært på jobb, fisket krabbe og kost ihjel en stykk hund. Jeg har tatt på meg litt ekstravakter denne uken så nå de neste syv dagene har jeg syv vakter på rappen. -MEN så har jeg fem hele fridager etterpå som jeg tenkte å bruke i Stavanger by med  besteforeldre før jeg reiser videre med Daniel til Haugesund for familietreff der også <3

Ville bare dele et lite antrekk fra forrige uke med dere. Settet er nytt og fra Gina Tricot. Syntes det var så søtt både med og uten hæler til. Nå må jeg bare se og komme meg på jobb. Deilig å få jobbe litt kveld igjen! Kveldsvakter er definitivt fremdeles det beste jeg vet om. SÅ godt å sove ut om morgenen, gå tur med hunden, ha overskudd til å oppdatere bloggen om formiddagen.. Nei, helt nydelig er det! 🙂

Nyt lille-lørdagen alle sammen! 

3 kommentarer
    1. Du er så flink til å jobbe altså, står på hele tiden! 🙂 veldig søtt antrekk forresten, det kledde deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg