– Popcorn & Peiskos –

Snaaart helg dere! Snaart helg 🙂 Har dere det bra?! Her har det ikke hendt all verdens siden sist. Eller jo, nå lyver jeg. Jeg har ærlig talt nesten ikke sittet i ro et sekund. I dag har jeg bare vært på jobb, men jeg er altså så støl i den stakkars kroppen min at jeg ikke tenker å bevege meg av flekken resten av denne kvelden. Annika og jeg meldte oss nemlig lykkelig uvitne på en time med bodypump i går. 1000 repetisjoner måtte vi kave oss gjennom på 60 minutt. Aldri tatt så mange repetisjoner i hele mitt liv på en treningsøkt, så jeg trodde jeg skulle våkne opp med rabdo i dag. -Men det gikk visst greit 😉

Resten av kvelden i går gikk til kos med hund og bestis! Kristine kom på besøk, og for anledningen lagde jeg lam med fløtegratinerte poteter, salat og deilig lammesaus til oss <3 SÅ digg. Må dele den oppskriften også tror jeg 🙂

Nå er det altså tvhygge, popcorn og cola zero på min agenda! Skal gjøre mitt aller ytterste for å klare å holde øynene åpne til landskampen starter. Kanskje jeg må snurre en film først. Har dere noen tips? Dere kjenner vel til filmsmaken min nå? (Thrillere eller spenning/drama er å foretrekke) Hyl ut om dere har sett noe bra den siste tiden! Huff, Mino ligger visst og kaver ved siden av meg i sofaen her nå. Tror jeg har fyrt i peisen en liten time for lenge… Får det visst aldri lunt nok på denne tiden av året 🙂

11 kommentarer
    1. Hei Marthe .
      Kunne du skrevet litt om hvordan du har det etter at exen var utro. Og litt om hvordan kommer deg videre. Min ex var også det. Har ikke klart å komme meg videre . Tenker fortsatt på han. Tenker du fortsatt på Daniel ? Er du lei deg? Hvordan tar du det?

    2. Hei Marthe .
      Kunne du skrevet et innlegg om hvordan du har det etter at du fant ut at xen din var utro ? Om hvordan du tar det. Min ex var også utro klarer ikke å komme meg videre. Tenker fortsatt på han. Kanskje din historie kan hjelpe andre ? Måten du håndterer det på osv. Om du tenker på han , har kontakt med han. Håper du vil skrive et innlegg

    3. Hei, legger dessverre aldri igjen en kommentar..men har et spørsmål angående Mino som jeg håper du kan svare på! Får nemlig valp på nyåret og er spent på hvordan tilvenningen vil gå med at valpen skal være alene hjemme etterhvert når jeg er på jobb. Er Mino alene hjemme når du er på jobb? Og i såfall hvordan har det gått med å lære han opp til det synes du? 🙂 Må avslutte med å si at bloggen din er så inspirerende og jeg gleder meg alltid for å lese et nytt innlegg hos deg!

    4. Så koselig du har det 😊
      Ikke en film, men mini serie. The i-land på netflix. Tror det er i din gate. Har kun sett 2 episoder ikveld og er heeelt hekta!

      Håper du har det fint ❤

    5. Den skyldige på viaplay er knallgod. Minner mye om den filmen med halle berry, the call. Ha en fin dag 😊

    6. Hvis du ikke har sett «the Invisible Guest» på Netflix så anbefaler jeg den på det sterkeste! Jeg er veldig kresen på krim og thrillere og finner sjeldent noe jeg syns er heseblesende bra, men denne imponerte meg skikkelig. Original historie, fantastisk skuespill, og spennende, type frysninger. Se den!

    7. Det så koselig ut! Er så nydelig å fyre i peisen på denne tiden. Håper du har det bedre, og at det er lettere for hver dag som går. Det er tøft å gå gjennom et brudd. Klem <3

    8. Hei!
      Ville bare stikke innom å ønske deg en fin slutt på uken. Håper du får en kjempe fin søndag, og får lada opp til uken 😊
      Mino er bare såååå herlig!
      Du er utrolig sterk og god Marthe, husk det 😊
      Håper du får ei fin uke 😊
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg