– Peiskos, roman og champagne –

Fy som jeg koser meg her i Stavanger by! I går tok jeg turen bort til farmor og farfar, satte meg i godstolen foran levende flammer og leste dagens kalendergave fra bestemor: Jojo Moyes sin siste roman <3  Til middag fikk jeg servert nydelig breiflabb og plutselig dukket også onkel fra Bergen opp! Fader så deilige disse dagene her er, men tiden går så alt for fort… Hjeelp!

  • – Peiskos, ny roman og farfars sprudlevin –

Nå har jeg akkurat spist bestemors nydelige frokost bestående av alt jeg elsker på denne jord, fått enda en kalendergave (den dama er jo helt vill på pakkefronten), og skal nå bare ligge i pysjen min og lese litt mer! Ellers har jeg siden sist også blitt helt frelst av Manchester United og deres nye manager. Heh… Jeg fikk ikke sett kampen i går, men jeg fulgte nøye med på vg sin live oppdatering og ble SÅ glad for å se at det gikk så godt for den skjønne skjønne mannen. Solskjær minner meg litt om Stoltenberg (bare enda litt søtere), og jeg får bare lyst til å ta han med meg hjem fra England og passe på han så han ikke engang får muligheten til å tape en kamp som kanskje kan få mediene til å skrive dumt om ham. Haha! Jeg kommer ihvertfall til å se hver eneste fotballkamp han leder heretter og heie som en gal. Han ser bare så innmari uskyldig og GOD ut at jeg bare vil han skal gjøre det sykt bra hele veien <3

Ønsker dere alle en super lille julaften! Nyt denne dagen enten dere starten den i pysj med kakao på sofaen, eller med en siste intens innspurt med julegaveshopping. Jammen glad jeg slipper sistnevnte i år.. Det blir ingen hvit jul i Stavanger by dette året heller, men i dag skinner ihvertfall solen, og det er jo litt unikt bare det her på vestlandet. Hehe! Merry Christmas to you all <3

8 kommentarer

Siste innlegg